totaalisen homeisen ulkorakennuksen purku oulu
Re: totaalisen homeisen ulkorakennuksen purku oulu
Kaikki palava puutavara menee työkaverille ja mökille polttopuiksi, omaan talooni en niitä huoli
.. Järkyttävä miten tuo maakellarin haju voi haista näin voimakkaasti jopa talvipakkasilla siinä mökissä. Laitan raporttia sitten kun saadaan homma etenemään (perj.).
-
Pietu-Petteri
- Jäsen

- Kotisivu: http://nahkuriprojekti.blogspot.fi/
- Viesti:
lauri.l kirjoitti:Rakennettu joskus 50-60 luvun välillä, ikkunat vanhat, sisällä sekalaista "romua", joskin melkein kaikki homeessa tai pilalla. Puskutraktori tulee sittenkin pukkaamaan torpan nurin perjantaina ja la-su viskotaan hirveällä vimmalla vaihtolavalle. Aika suolanen hinta muutes lavalla, 160€/vkl sis. Tyhjennyksen. Kilpailutin oulusta 15 eri firmaa, joten jos joku tietää vielä halvemman niin olisin kiitollinen tiedosta!
Ainakin meidän suunnalla vaihtolavan hinta on kutakuinkin sama, mutta siinä itse asiassa maksaa vain se lavan tuominen ja hakeminen/tyhjentäminen. Hinta on sama vaikka se lava olis pihassa 2 kuukautta (sekin on kokeiltu).
Tarinaa elämästä: http://nahkurinorsilla.blogspot.fi/
Nyt tuossa olis vielä lattiarakenne jäljellä, mitä mieltä olisitte jos sen hautaisi sorakuorman alle ? Lattian taso on maanpintaa alempana ja valesokkeli toimisi täytön reunoina. Tähän kaksi syytä, ensinnäkin lattia liimattu paikalleen asbestiliimalla ja siellä lattian alla on todella järkyttävässä kunnossa laudat/purut..
Minä en ainakaan jättäisi mitään eloperäistä uuden alle.
- Jäsen

Niin mitäs tuohon on tulossa tilalle - jons ei mitään, niin täyttäisin vaan soralla. Mutta tuossahan olis hyvä pohja vaikka autokatokselle.Nyt tuossa olis vielä lattiarakenne jäljellä, mitä mieltä olisitte jos sen hautaisi sorakuorman alle ?
Ai niin että tuo ei olekaan bvetonilaatan pohja, vaan jotain muuya jasiellä vielä purua ja lautaa tuon laatan alla?
Jumalauta, saunan takana on tilaa!
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.