paukku kirjoitti:Pääseel näistä ainaisista windows ongelmista eroon vaihtamalla tablettiin? Itellä käyny mielessä kun en oikeestaan tarvitse konetta kuin nettisurffailuun, verkkopankkiin, sähköpostiin jne. Eli suositelkaa jotain mahdollisimman helppoa, iPadista kuullut hyvää ja LG:stä samoin, onko isoja eroja? Jotkut noista sen kokoisia että niitä vois pitää mukana melkein taskussa, esim noi 8 tuumaiset. Mutta onnistuuko esim verkkopankki?
http://print24.com/blog/2014/05/lg-trip ... new-sizes/
Vaihtamalla taitaa saada vaan omanalaisensa ongelmat tilalle, mutta Windowsin ongelmista mahdollisesti pääsee eroon, ellei sitten hanki tablettia Windowsilla, kun sellaisiakin on.
Itse en ole ymmärtänyt noiden viehätystä, kaikki on jotenkin hitaampaa, mutta kartan kanssa gps jos on, niin siinä ovat hyviä, mutten minä surffailusta yhtään ole moisilla tykännyt, eikä niillä viitsi tekstiäkään hakata, eikä oikein mitään muutakaan tehdä, paperin ja kartan korvikkeena lähinnä menee ja sitten tietty turhake leluna, jolla kissakin voi pelata, itse-asiassa kissoille on tehty ihan omia pelejä noihin vimpaimiin, muttei mulla moista ole ja en ole ajatellut hankkia, kun on väriprintteri ja siihen rahaan saa aika paljon karttoja printata, joista ei patterit lopu.
Mutta sanoisin, että kannattaa jossain ihan kokeilla sitä normaalia käyttöä, jota harrastaa, että miltä se oikein tuntuu käsissä ja siinähän sitä sitten tulee selville se, että tekeekö niillä mitään omassa käytössä, kumminkin käyttötavat eroavat.
Tuolla toisaalla justiinsa tuskailtiin iPadin suhteen sitä, että aika kehnoa siihen on mustitikulta saada muuta kuin kuvia ja kuvien siirto muistitikultakin vaatii lisävimpaimien ostelua.