Ohjeita/mallia kasvihuoneen rakentamiseen?

Keskustelua otsikon mukaisesti
PoS79
Jäsen
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 11:17
Paikkakunta: Tampere

Re: Ohjeita/mallia kasvihuoneen rakentamiseen?

Viesti Kirjoittaja PoS79 »

Tälläinen huone meille tuli.

KuvaDSC_8597 by Kalervo79, on Flickr

KuvaDSC_8599 by Kalervo79, on Flickr
PanuO
Jäsen
Jäsen
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Loka 11, 2010 14:54
Paikkakunta: Kotka

Re: Ohjeita/mallia kasvihuoneen rakentamiseen?

Viesti Kirjoittaja PanuO »

Mistä materiaalista olette tehneet katon? Perus valokate on aika väsyneen näköinen. Minkälaista tuo kennolevy on asentaa?
Vastaa Viestiin