sienen tunnistusta
sienen tunnistusta
Moro, pomppas tuollainen kellarista esiin, mikäköhän tatti mahtais olla?

Re: sienen tunnistusta
http://pinkka.helsinki.fi/virtuaalikasv ... 4310&prms=
Voisko olla, jos toi on kerran joku sienien kameleontti, et vaihtelee väriä? Noi kasvupaikat nyt ei ihan natsaa kyllä
Mulla oli kanssa kellarissa tommosia. Kukaan ei esittänyt eriävää mielipidettä kun sieniksi niitä epäilin.
Sen paremmin en kyllä alkanut miettimään mitä olivat, mutta varotoimentipteenä kärräsin sienet kasvualustoineen ulos.
Sen paremmin en kyllä alkanut miettimään mitä olivat, mutta varotoimentipteenä kärräsin sienet kasvualustoineen ulos.
Kun Savolainen puhuu siirtyy vastuu kuulijalle. Koskee tässä tapauksessa myös Hämäläistä.
Joltain kuupikaltahan tuo näyttää. Jotkut niistä käyvät päihdekäyttöön, joten pannulla paistamisella voi olla mielenkiintoiset seuraamukset.
Lattian alla lienee orgaanista aineesta, jota tuo on onnistunut pääsemään lahottamaan. Ei minun kokemattomaan silmään ole mikään varsinainen rakennustuholainen, mutta indikoi tietysti orgaanisen aineksen ja kosteuden läsnäolosta.
Lattian alla lienee orgaanista aineesta, jota tuo on onnistunut pääsemään lahottamaan. Ei minun kokemattomaan silmään ole mikään varsinainen rakennustuholainen, mutta indikoi tietysti orgaanisen aineksen ja kosteuden läsnäolosta.
Miehet sytyttää alta
Sienet nypitty pois ja pesin sen alueen jollain tollasella homepesulla tms. Pitäis tappaa 99.9% kaikki homeitiöt sun muut