Keittiön ja välipohjan lattiat
Keittiön ja välipohjan lattiat
Olisi tarkoitus puhaltaa villat keittiöön ja eteiseen yhdellä kertaa betonivalun päälle. Siihen suunnittelin lattia wilhelmiä ja vinyylikorkki lattiaa lopuksi. Tarvitseeko Wilhelmin alle laittaa ilmansulkupaperi? Olen sitä makuuhuoneessa missä on lautalattia käyttänyt ja olohuoneeseen olisi tarkoitus myös laittaa paperi. Mietin vaan muuttaako Wilhelmi tilannetta jotenkin. Ja välipohjassa eikös paperi laiteta alapuolelle? Ainakin paikallinen Carlson opasti näin....
-
kakkaroolari
- Jäsen

- Viestit: 471
- Liittynyt: Ti Heinä 20, 2010 10:39
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Keittiön ja välipohjan lattiat
Kannattaa varmaan ainakin reunoille laittaa että saat taitettua ja limitettyä sen seinälle. Ajattele välipohjaan se ilmansulku rakenteen lämpimälle puolelle yhtenäiseksi. Jos esimerkiksi välipohjan purupatja jatkuu yhtenäisenä kylmän sivukkaan puolle kyllä siinä voisi olla hyvä paperoida molemmin puolin. Ellet sitten katkaise purulaippaa pystysuunnassa alas asti vintin seinän kohdalta.
