munamies kirjoitti:mulla ei ainakaan näy linkit.
Kiinnostais friteerata rintsikka maalaamisen sijaan, ei varmasti mätäne

Siis sen "tässä linkki" pitäisi olla linkki, mulla toimii vaikka en olisi kirjautunut, tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=XMmdUBQNbc4 On vaan tuo yksi linkki.
Joo voi olla, että ko. friteeraukseen voisi kutsua lehtimiehet ja kerätä pääsymaksuja seuraamisesta

Mutta, jonkun muun videon uppopaistaja kirjoitti videonsa kommenteissa, ettei käsittele kuin nuo laatikot eli pesän muut osat jää käsittelemättä, ja sen takia, että on jotain mikä kontrolloi pesän kosteustasapainoa. Mutta sitten hän kuitenkin joskus vuotta paria myöhemmin toisen videonsa kommenteissa kirjoitti, että käsittelee samalla tavalla myös muita osia. Että tiedä sitten, kannattaako paistaa koko talo vai vaan julkisivu
Moni perustelee tuon friteerauksen helppoudella ja edullisuudella verrattuna maalaamiseen, ei välttämättä ensisijaisesti hyvällä lopputuloksella. Laatikoista ei tarvitsisi maalata kuin ulkosivut, joten minusta kyllä olisi helpompi maalata kuin hankkia tuon kokoluokan friteerauskeitin ja ensin tuntitolkulla sulattaa rasvaa ja sitten paistaa vaahtosammuttajan kanssa vahtien. Ja myös nopeampaa, kun joku paistoi kehiä yksi kerrallaan á 15 min. Mutta ehkä tuo sitten on jotenkin teknisempää ja jännittävämpää tai jotain.
Puu ilmeisesti vääntyilee, jos paistaisi lautana? Olisi kuitenkin olennaisesti kätevämpi paistaa pieniä laudanpätkiä kuin isoja koottuja laatikoita. Pihasaunasta lauteet kasaan ja tilalle maalaustelineet
