tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Ilmoita omasi tai naapurin rintamamiestalo-projekti. Laita myös linkki kuviin tai kotisivulle mikäli sellaiset on.
Vastaa Viestiin
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

Pikkupoika ei kaupassa saanut ostaa karkkia, itselläni oli vain kilo karkkia ostoksissa ja pikkupoika osoitteli, että tuo osti karkkia, tokaisin pikkupojalle, että kannattaa alkaa treenaamaan kilpapyöräilyä, niin saa syödä paljon karkkia. Miksi ihmeessä pojan vanhemmat katsoivat pahasti?

Noita ei mahtunut kuin 6kpl pellille ahtaasti, pitää tankata, että auringonnousulta pääsee repimään joitain tunteja eteenpäin:
Kuva

Ei oikein ehdi tekemään riittävästi purtavaa, josta saisi riittävästi energiaa, pitäisi kai alkaa opettelemaan makeiden leivonnaisten salat.

Yli 7000 kilokaloria pitäisi huomiseksikin olla energiaa.
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

Lukemista:
http://highexistence.com/jordan-greenha ... e-survive/

Hämmästelemistä:
http://www.openexoplanetcatalogue.com/s ... =habitable

Siitä voi pohtia ja miettiä omia johtopäätöksiä, ihmisellä on kovin paha taipumus nähdä maailma aika kapeasti sekä lyhyesti, jos todella ymmärrettäisiin kokonaisuus, niin ehkä sitten oltaisiin vähän fiksumpia eikä annettaisi jokaisen pienen asian hiertää? Toivossa on hyvä elää, sanoi se lapamatokin.
Spautio
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1269
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 10:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja Spautio »

Jtbo kuluttanee energiaa polkemalla jossain suolla joka reissulla sellaiset 3000 kilokaloria? Paljonko kaloreita pitäisi laittaa miehen reppuun jotta mies saataisiin tänne etelään esittelemään tietoteknisiä tekosiaan? Reppuunsa pitäisi pakata ehkä jotain 70.000 kilokaloria? (juominen pitäisi järjestää myös). :-)
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

Spautio kirjoitti:Jtbo kuluttanee energiaa polkemalla jossain suolla joka reissulla sellaiset 3000 kilokaloria? Paljonko kaloreita pitäisi laittaa miehen reppuun jotta mies saataisiin tänne etelään esittelemään tietoteknisiä tekosiaan? Reppuunsa pitäisi pakata ehkä jotain 70.000 kilokaloria? (juominen pitäisi järjestää myös). :-)
Ei siihen suota tarvitse, tunnissa palaa se noin 1000 kilokaloria, keskisyke jos on siellä päälle 150 3 tunnin ajan, maksimin jäädessä 165 pintaan, niin kyllähän siinä energiaa palaa :razz:

Juominen onkin sitten se suurempi tuska, 0.5-1 litra tunnissa hikeä ja kun 1 litra hikeä meinaa 5g suolaa, niin sitä joutuu vähän aina pohtimaan. Käytännössä tahtoo mennä niin, että ensin tankkaa reilusti ja vetää tauotta, syömättä ja juomatta sen 3 tuntia, mikä ei ole hyvä.

Sekin vaan, että se juomakin painaa ja pyöräillessä ylämäkeen kaikki paino tuntuu jotenkin kummasti kertautuvan, edelleen suurin ongelma on se, että syke nousee siihen maksimiinsa liian helposti, happi loppuu ja meno puutuu ylämäkeen, mutta jospa se jotenkin siitä vielä kehittyisi.

Olen minä kyllä yrittänyt viimeisen viikon pk-sykkeillä, mutta aika haastavaa tuo tuntuu olevan, siinä ei palaisi kuin reilu 700 kilokaloria tunnissa, tällä päällä se hitaasti eteneminen on vaan vähän kaukainen haave, vaikka sillä saisi tuota pisempää matkaa kehitettyä.

Maastossa 6km 1000 kilokaloria, maantiellä pääsee liki triplamatkan samalla kalorimäärällä, ainakin teoriassa, jos malttaa ajaa hitaasti, mikä ei tietenkään toteudu.

Ei kai se painonhalintatyöklu nyt niin monimutkainen ole? Jollekkin sivulle eksyessä sitä tosin huomaa toisinaan pohtivansa, että mikähän tässäkin solussa on oikein ajatuksena ollut, mutta kyllä se toisinaan sitten avautuu, että mikä se hieno ajatus oikein oli.

Nyt tosin pitää pakata eväät reppuun ja mennä kaatumaan hankeen, kun polut vielä vähän kantaa.
warixenjalka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1485
Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 18:26
Paikkakunta: Kotka

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja warixenjalka »

jtbo kirjoitti:
tuuma kirjoitti: Pieni kerros vain, vähän orvaskesen alle :-) Tanan opelisti :lol: Rekord....

Elämä jättää jälkiä, pieniä.

Sun levyraato vähän syvemmmän :lol:

Miksi aina pitää vetää noin syvälle :-)

Parisuhteen väärin sana on muuten sana aina.
Aina ja ikinä on vähän sellaisia, joista pitää ymmärtää, että ne on niin suhteellisia, eikä suinkaan absoluuttisia, vaikka äkkisestään siltä voisikin vaikuttaa :lol:

Siinnon Recordi, siis sellainen jota et tarkoittanut, mutta jollaista mielellään moni enemmänkin näkisi, tuolloin autoissa oli vielä muotoja sopivassa suhteessa:
Kuva
Ei mulla ole mitään noin syvällistä sanottavaa kun teillä muutamassa viime messagessa, mutta tuosta Rekordista tulvahti muistot mieleen. 80-luvun lopulla kun kävin kauppakoulua (Juu en tiedä itsekään miksi, kun ei ole kauppiaan vikaa ei vähääkään), niin yhdellä luokan tytöistä oli juurikin tuollainen Rekord. Punainen. Piilofarmari taisi olla sen ajan muodin mukaan. Siellä myö pojat takaloosterissa matkustettiin... :-D

Levyraatoon ei kauppaopiston naisia, mutta naisia hyvinnii. Tämmöstä ette ole ennen kuulleet... tai minä en ollut ainakaan ennen kuin äsken juuri.
- Puolihullu varttisavolainen -
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

warixenjalka kirjoitti: Ei mulla ole mitään noin syvällistä sanottavaa kun teillä muutamassa viime messagessa, mutta tuosta Rekordista tulvahti muistot mieleen. 80-luvun lopulla kun kävin kauppakoulua (Juu en tiedä itsekään miksi, kun ei ole kauppiaan vikaa ei vähääkään), niin yhdellä luokan tytöistä oli juurikin tuollainen Rekord. Punainen. Piilofarmari taisi olla sen ajan muodin mukaan. Siellä myö pojat takaloosterissa matkustettiin... :-D

Levyraatoon ei kauppaopiston naisia, mutta naisia hyvinnii. Tämmöstä ette ole ennen kuulleet... tai minä en ollut ainakaan ennen kuin äsken juuri.
Kyllähän tuota katseli, eikun siis kuunnellahan sitä piti :razz:

Jotkuthan inhoavat syvästikkin säkkpillinsointia, en minä pidä sitä ollenkaan huonona. Toki täytyy muistaa, että nautin styroxin kitisyttämisestäkin, se on, syvällinen ääni, kun se kourausee oikein syvältä :lol:


60-70 lukujen Opelit oli muotoilultaan oikein päteviä laitteita, myöhemmistä ei ole oikein kehuttavaa sanomista, Mantakin oli vähän sellainen puolitiehen jäänyt tekele. Calibra taisi olla sen henkinen jatke ja vaikka se olikin aerodynaamisesti aivan huippu, niin lattea laite, ei se oikein säväyttänyt.

Lotus Omega toki oli kulkeva laite jne. vaan se muotokieli oli sellaista mitäänsanomatonta ettei se vaan oikein kolahtanut. Sitten 90 luvun on ollut vähän niin, että yhäkö se Opelkin tekee autoja? :D
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

jtbo kirjoitti:Pikkupoika ei kaupassa saanut ostaa karkkia, itselläni oli vain kilo karkkia ostoksissa ja pikkupoika osoitteli, että tuo osti karkkia, tokaisin pikkupojalle, että kannattaa alkaa treenaamaan kilpapyöräilyä, niin saa syödä paljon karkkia. Miksi ihmeessä pojan vanhemmat katsoivat pahasti?

Noita ei mahtunut kuin 6kpl pellille ahtaasti, pitää tankata, että auringonnousulta pääsee repimään joitain tunteja eteenpäin:
Kuva

Ei oikein ehdi tekemään riittävästi purtavaa, josta saisi riittävästi energiaa, pitäisi kai alkaa opettelemaan makeiden leivonnaisten salat.

Yli 7000 kilokaloria pitäisi huomiseksikin olla energiaa.
Rasvaa kattilaan ja kiehumaan, samanmoiset pullat kuin yllä sinne ja toki askel taakse ennenkuin tiputtaa sinne rasvakattilaan. Pöytään joku pari-kolme kg sokeria pusseissaan ja sitten 10 min päästä nuo sinne ja ravistelet niitä siinä hetken. Voilà.
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

tuuma kirjoitti: Rasvaa kattilaan ja kiehumaan, samanmoiset pullat kuin yllä sinne ja toki askel taakse ennenkuin tiputtaa sinne rasvakattilaan. Pöytään joku pari-kolme kg sokeria pusseissaan ja sitten 10 min päästä nuo sinne ja ravistelet niitä siinä hetken. Voilà.
Hmm, se vappu alkaa siis olemaan lähellä? :D
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

jtbo kirjoitti:
tuuma kirjoitti: Rasvaa kattilaan ja kiehumaan, samanmoiset pullat kuin yllä sinne ja toki askel taakse ennenkuin tiputtaa sinne rasvakattilaan. Pöytään joku pari-kolme kg sokeria pusseissaan ja sitten 10 min päästä nuo sinne ja ravistelet niitä siinä hetken. Voilà.
Hmm, se vappu alkaa siis olemaan lähellä? :D
Sanotaan wappu noissa Otaniemen piireissä. Niin, sokerihan on hyvin tiukkaan muotoon puristettua energiaa. Muutama paketti reppuun ja olet täällä Spautoita neuvomassa terveellisiin elämäntapohin :-D
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Spautio
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1269
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 10:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja Spautio »

tuuma kirjoitti:
Sanotaan wappu noissa Otaniemen piireissä. Niin, sokerihan on hyvin tiukkaan muotoon puristettua energiaa. Muutama paketti reppuun ja olet täällä Spautoita neuvomassa terveellisiin elämäntapohin :-D
Noinkohan tuo jtbo lähtisi sokeritoppa ja vesiautomaatin pullo kyydissä tänne etelään pitkää (?) matkaa taittamaan? :-D Nyt oli hiukan enemmän aikaa joten hiukan maltoin tutustua tuohon jtbo:n laskimeen. En näkisi mitään syytä olla kaupallistamatta sitä, siis jos vaan kehittelijänsä saisi aikaiseksi hioa tuotettaan hiukan vielä kaupallisempaan muotoon. En ole vielä testannut jtbo:n laskuria käytännössä, ehkäpä siitä syystä en olekaan laihtunut viime päivinä.
Spautio
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1269
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 10:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja Spautio »

Tänään saattoi taparikollishistoriani saada jatkoa, Kehä I:llä Pihlajamäen risteyksessä salama välähti. Ajonopeuteni oli varmasti alle 70km/h mutta ehkä kamera mittasi nopeuden vasenta kaistaa ajavan ajonopeuden mukaan? Pahus kun minulla on kortti ollut vasta vuodesta 1992, enkä haluaisi saada nyt jo neljättä sakkoa! (noista sakoista yksi oli täysin väärin perustein annettu, kyse oli
silloinkin automaattivalvonnasta).
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

Spautio kirjoitti: Noinkohan tuo jtbo lähtisi sokeritoppa ja vesiautomaatin pullo kyydissä tänne etelään pitkää (?) matkaa taittamaan? :-D Nyt oli hiukan enemmän aikaa joten hiukan maltoin tutustua tuohon jtbo:n laskimeen. En näkisi mitään syytä olla kaupallistamatta sitä, siis jos vaan kehittelijänsä saisi aikaiseksi hioa tuotettaan hiukan vielä kaupallisempaan muotoon. En ole vielä testannut jtbo:n laskuria käytännössä, ehkäpä siitä syystä en olekaan laihtunut viime päivinä.
Tulee mieleen Aku Ankasta aasi jonka nenän edessä roikotettiin porkkanoita tai jotain :lol:


Eipä se vehnäleipä kovin paljoa sokerista eroa, tai siten että vehnäleipää on helpompi syödä vahingossa huomaamattaan lihottavia määriä. Joillekkin verensokeria heittelee eritavalla ja ovat vielä kovasti herkkiäkin sellaisen heittelylle, itse en kyllä huomaa oikein mitään muuta kuin, että nopeat hiilarit saa paremmin liikettä aikaan.


Spautio voi miettiä mitä tulee, jos yhdistetään C# VSTO sekä pari linkkiä
https://www.dcrainmaker.com/2017/10/pol ... slink.html
https://www.polar.com/en/products/lifestyle/balance
https://fineli.fi/

Netissä toimiva sovellus kai sen pitäisi olla, pitäisi olla mobiili app jne. Tylsät osat olisi mahdollista siten automatisoida ja se olisi parempi kuin muut, sen hetken kunnes isot pojat vastaisi rajattomilla resursseillaan :lol:

Harmi vaan ettei terveydenhuolto halua tehdä mitään näille vaivoille ja ei mitään toivoakaan tehdä moista tällä humisevalla ja pätkivällä päällä, joten se siitä.
warixenjalka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1485
Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 18:26
Paikkakunta: Kotka

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja warixenjalka »

jtbo kirjoitti:
warixenjalka kirjoitti: Ei mulla ole mitään noin syvällistä sanottavaa kun teillä muutamassa viime messagessa, mutta tuosta Rekordista tulvahti muistot mieleen. 80-luvun lopulla kun kävin kauppakoulua (Juu en tiedä itsekään miksi, kun ei ole kauppiaan vikaa ei vähääkään), niin yhdellä luokan tytöistä oli juurikin tuollainen Rekord. Punainen. Piilofarmari taisi olla sen ajan muodin mukaan. Siellä myö pojat takaloosterissa matkustettiin... :-D

Levyraatoon ei kauppaopiston naisia, mutta naisia hyvinnii. Tämmöstä ette ole ennen kuulleet... tai minä en ollut ainakaan ennen kuin äsken juuri. https://www.youtube.com/watch?v=HXm8JdC4k4c
Kyllähän tuota katseli, eikun siis kuunnellahan sitä piti :razz:

Jotkuthan inhoavat syvästikkin säkkpillinsointia, en minä pidä sitä ollenkaan huonona. Toki täytyy muistaa, että nautin styroxin kitisyttämisestäkin, se on, syvällinen ääni, kun se kourausee oikein syvältä :lol:


60-70 lukujen Opelit oli muotoilultaan oikein päteviä laitteita, myöhemmistä ei ole oikein kehuttavaa sanomista, Mantakin oli vähän sellainen puolitiehen jäänyt tekele. Calibra taisi olla sen henkinen jatke ja vaikka se olikin aerodynaamisesti aivan huippu, niin lattea laite, ei se oikein säväyttänyt.

Lotus Omega toki oli kulkeva laite jne. vaan se muotokieli oli sellaista mitäänsanomatonta ettei se vaan oikein kolahtanut. Sitten 90 luvun on ollut vähän niin, että yhäkö se Opelkin tekee autoja? :D
Lotus Omegan jälkeen Opelilla ei tosiaan ole ollut mitään houkuttelevää ajoneuvoa. Paitsi tämä: https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Speedster
Speedster olikin taas Lotuksen kanssa yhteistyössä tehty. Tämän perässä seurannut Opel GT ei lukemani mukaan ollut lähellekään samaa tasoa ajettavuudeltaan. Nättihän sekin oli kyllä.
Vauxhallista mieleeni tuli tämä omaa sukua Holden: https://www.youtube.com/watch?v=MoCYrtcF3mg Tuollainen VXR8 kelpais kyl tännekin. Mutta mieluummin kaksiovisena. :cool: https://www.autotrader.co.uk/classified ... &logcode=p

Säkkipilli menee joissakin kipaleissa, Styrox ei koskaan. :? Eikä liidun vinkuna taulua vasten...

Muoks* Tuli vielä sellainenkin mieleen, että miksihän Opelilta ei tullu 2000-luvulla Vauxhallin 8-sylinterisiä vastaavia malleja? Varmasti oisivat tehneet kauppansa manner-EUssakin. Jos ruorin vaihto puolelta toiselle oli kynnyskysymys, niin Chevyn Impalasta olisi kätevästi saanut uuden Opel Diplomatin. https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Diplomat
Tietääkö raati muuten myytiinkö Vauxhallkin ranskalaisille?
- Puolihullu varttisavolainen -
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

warixenjalka kirjoitti:
jtbo kirjoitti:
warixenjalka kirjoitti: Ei mulla ole mitään noin syvällistä sanottavaa kun teillä muutamassa viime messagessa, mutta tuosta Rekordista tulvahti muistot mieleen. 80-luvun lopulla kun kävin kauppakoulua (Juu en tiedä itsekään miksi, kun ei ole kauppiaan vikaa ei vähääkään), niin yhdellä luokan tytöistä oli juurikin tuollainen Rekord. Punainen. Piilofarmari taisi olla sen ajan muodin mukaan. Siellä myö pojat takaloosterissa matkustettiin... :-D

Levyraatoon ei kauppaopiston naisia, mutta naisia hyvinnii. Tämmöstä ette ole ennen kuulleet... tai minä en ollut ainakaan ennen kuin äsken juuri. https://www.youtube.com/watch?v=HXm8JdC4k4c
Kyllähän tuota katseli, eikun siis kuunnellahan sitä piti :razz:

Jotkuthan inhoavat syvästikkin säkkpillinsointia, en minä pidä sitä ollenkaan huonona. Toki täytyy muistaa, että nautin styroxin kitisyttämisestäkin, se on, syvällinen ääni, kun se kourausee oikein syvältä :lol:


60-70 lukujen Opelit oli muotoilultaan oikein päteviä laitteita, myöhemmistä ei ole oikein kehuttavaa sanomista, Mantakin oli vähän sellainen puolitiehen jäänyt tekele. Calibra taisi olla sen henkinen jatke ja vaikka se olikin aerodynaamisesti aivan huippu, niin lattea laite, ei se oikein säväyttänyt.

Lotus Omega toki oli kulkeva laite jne. vaan se muotokieli oli sellaista mitäänsanomatonta ettei se vaan oikein kolahtanut. Sitten 90 luvun on ollut vähän niin, että yhäkö se Opelkin tekee autoja? :D
Lotus Omegan jälkeen Opelilla ei tosiaan ole ollut mitään houkuttelevää ajoneuvoa. Paitsi tämä: https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Speedster
Speedster olikin taas Lotuksen kanssa yhteistyössä tehty. Tämän perässä seurannut Opel GT ei lukemani mukaan ollut lähellekään samaa tasoa ajettavuudeltaan. Nättihän sekin oli kyllä.
Vauxhallista mieleeni tuli tämä omaa sukua Holden: https://www.youtube.com/watch?v=MoCYrtcF3mg Tuollainen VXR8 kelpais kyl tännekin. Mutta mieluummin kaksiovisena. :cool: https://www.autotrader.co.uk/classified ... &logcode=p

Säkkipilli menee joissakin kipaleissa, Styrox ei koskaan. :? Eikä liidun vinkuna taulua vasten...

Muoks* Tuli vielä sellainenkin mieleen, että miksihän Opelilta ei tullu 2000-luvulla Vauxhallin 8-sylinterisiä vastaavia malleja? Varmasti oisivat tehneet kauppansa manner-EUssakin. Jos ruorin vaihto puolelta toiselle oli kynnyskysymys, niin Chevyn Impalasta olisi kätevästi saanut uuden Opel Diplomatin. https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Diplomat
Tietääkö raati muuten myytiinkö Vauxhallkin ranskalaisille?
Vauxhall kai meni siinä samassa heittämällä, sääli Vivaa :-)

Mun mielestä Holden on ollut aina vain GM:n asiakas ja ostanut mikä kiinnostanut, toki kumman paljon Opeleita. Saatan olla väärässäkin.

Paku rintama meni kyllä vaikeaksi tuon PSA-Opel kaupan johdosta. Renaultin kanssa kovasti veljeilivät.

Ei tämä maailma tosiaan ole enää kuin ennen, niin monimutkaisia ovat yrityskuviot nykyisin.

Omegasta muista aina sen 3000 -mallin, jonka piti näyttää että kulkee se vaparikin verrattuna Sierra Cosworth:in onnettoman kokoiseen 2l ahdettuun pannuun... Those were the days osastoa :lol:
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

jtbo kirjoitti:
Spautio kirjoitti: Noinkohan tuo jtbo lähtisi sokeritoppa ja vesiautomaatin pullo kyydissä tänne etelään pitkää (?) matkaa taittamaan? :-D Nyt oli hiukan enemmän aikaa joten hiukan maltoin tutustua tuohon jtbo:n laskimeen. En näkisi mitään syytä olla kaupallistamatta sitä, siis jos vaan kehittelijänsä saisi aikaiseksi hioa tuotettaan hiukan vielä kaupallisempaan muotoon. En ole vielä testannut jtbo:n laskuria käytännössä, ehkäpä siitä syystä en olekaan laihtunut viime päivinä.
Tulee mieleen Aku Ankasta aasi jonka nenän edessä roikotettiin porkkanoita tai jotain :lol:


Eipä se vehnäleipä kovin paljoa sokerista eroa, tai siten että vehnäleipää on helpompi syödä vahingossa huomaamattaan lihottavia määriä. Joillekkin verensokeria heittelee eritavalla ja ovat vielä kovasti herkkiäkin sellaisen heittelylle, itse en kyllä huomaa oikein mitään muuta kuin, että nopeat hiilarit saa paremmin liikettä aikaan.


Spautio voi miettiä mitä tulee, jos yhdistetään C# VSTO sekä pari linkkiä
https://www.dcrainmaker.com/2017/10/pol ... slink.html
https://www.polar.com/en/products/lifestyle/balance
https://fineli.fi/

Netissä toimiva sovellus kai sen pitäisi olla, pitäisi olla mobiili app jne. Tylsät osat olisi mahdollista siten automatisoida ja se olisi parempi kuin muut, sen hetken kunnes isot pojat vastaisi rajattomilla resursseillaan :lol:

Harmi vaan ettei terveydenhuolto halua tehdä mitään näille vaivoille ja ei mitään toivoakaan tehdä moista tällä humisevalla ja pätkivällä päällä, joten se siitä.
Luulen että ei Jtbo sokeripussien ja lähdepullon kanssa tänne tule, kai hänelläkin on ajatuksia ettei ne pelkät kilokalorit vaan maku...

Polar on vähän outo, musta lelukello tulee yhä vain mieleeni. Onhan heillä tosiaan jo lihaksia että tuotteetkin melkoisia ja varsinkin tykkään että uskalsivat.

Viimeinen linkki ei auennut.

Se Jtbo:n laskentataulukko jos se nyt on sitten julkinen niin siinäpä mainio alusta jollekin jalostettavaksi.

Tympeää ettei tuollaista vaivaa kukaan itseä lääkäriksi tituulereva ota pähkinäkseen. Tietenkään se ei onnistu kun täytyy tehdä sitä tulosta koko ajan :(
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Vastaa Viestiin