Viimeinen linkki on oikein, mutta niiden palvelin taitaa olla kipsahtanut nurin, no pian se kai on taas pystyssä, kun se on THL:n alainen projekti.tuuma kirjoitti: Luulen että ei Jtbo sokeripussien ja lähdepullon kanssa tänne tule, kai hänelläkin on ajatuksia ettei ne pelkät kilokalorit vaan maku...
Polar on vähän outo, musta lelukello tulee yhä vain mieleeni. Onhan heillä tosiaan jo lihaksia että tuotteetkin melkoisia ja varsinkin tykkään että uskalsivat.
Viimeinen linkki ei auennut.
Se Jtbo:n laskentataulukko jos se nyt on sitten julkinen niin siinäpä mainio alusta jollekin jalostettavaksi.
Tympeää ettei tuollaista vaivaa kukaan itseä lääkäriksi tituulereva ota pähkinäkseen. Tietenkään se ei onnistu kun täytyy tehdä sitä tulosta koko ajan
Polar tarjoaa paljon vähällä rahalla, hieman yksinkertaistettua verrattuna Garminiin, mutta sitten taas niiden web-alusta on aika mainio. Perinteisiä suomalaisten firmojen ongelmia niin markkinoinnissa kuin laadunkin kanssa (softa), mutta ihan hyviä Kiinassa valmistettuja rojuja ne tekee, nehän vain suunnitellaan kotimaassa, mutta vain protoilu on kotimaista tekoa, tuotteet tehdään Kiinassa.
Lähinnä se taulukko on idea, aika paljon pitää tehdä että se on tuote, mutta monelle siitä olisi apua luulen.
Reseptipuolihan voisi mennä niinkin, että se on mistä maksetaan, että tulee ne ruokalajit jne. sinne, jolloin käyttäjälle jäisi vain se valitsemisen vaiva, kuukausimaksulla siitä saisi oletettavasti elannon jokuselle henkilölle, paljon vaan siihen tarvitaan korjauksiakin luulen.
Eihän kukaan ota tutkiakseen, kun täällä saa vain suorittaa, jos sooloilee niin tulee sanktioita, kuten sille yhdellekkin lääkärille, joka oli ymmärtänyt, että ravitsemuksella on hyvin tärkeä rooli terveydessä, mutta niin vain sanktiota niskaan, sillä eihän potilasta saa parantaa, vain oireita saa lievittää ja sitäkin vain siten kuten on tapana, uutta ei saa keksiä.
Sinällään onhan siinä ihan perusteitakin miksi ei saa uutta itse keksiä, mutta kun se tutkimuspuoli on vähän sellainen mitä ei oikeastaan pitäisi sohaista, sisäpiirit ja sitä rataa.
Surkeinta on, että joissain muissa maissa ollaan aika paljon pisemmällä, mutta meillä kuvitellaan että ollaan muka huippua.