tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Ilmoita omasi tai naapurin rintamamiestalo-projekti. Laita myös linkki kuviin tai kotisivulle mikäli sellaiset on.
Vastaa Viestiin
Avatar
pvalila
Jäsen
Jäsen
Viestit: 18270
Liittynyt: Ke Joulu 06, 2006 16:54
Paikkakunta: Vantaa

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja pvalila »

Mä ostin testivoittajan velipuolen.

Eli Tekniikan Maailman hallitunkkivertailun voitti Mötönetin 40 egen tunkki. Testissä mainittiin, että toinen laatutalo, Biltema, myy samaa pumppua sinisenä ja lyhyemmällä pumpunvarrella. No, mä ajattelin että mulle riittää lyhempikin keppi ja ostin äsken sinisen pumputtimen.

Lähinnä mä vain toivon, että tuo toimii edes pikkuisen paremmin kuin meidän edellinen halpurimme: se lähti kaatikselle, koska venttiiliä ei saanut millään väännettyä luotettavasti kiinni.
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

pvalila kirjoitti:Mä ostin testivoittajan velipuolen.

Eli Tekniikan Maailman hallitunkkivertailun voitti Mötönetin 40 egen tunkki. Testissä mainittiin, että toinen laatutalo, Biltema, myy samaa pumppua sinisenä ja lyhyemmällä pumpunvarrella. No, mä ajattelin että mulle riittää lyhempikin keppi ja ostin äsken sinisen pumputtimen.

Lähinnä mä vain toivon, että tuo toimii edes pikkuisen paremmin kuin meidän edellinen halpurimme: se lähti kaatikselle, koska venttiiliä ei saanut millään väännettyä luotettavasti kiinni.
Eiköhän nuo meidän käytöllä pärjää ihan hyvin.

Mulla pari halpuria ja nyt korjasin toisen, josta toinen metallirengas oli kadonnut ja löysin sen lumien sulatteua. Kahdella halpurilla nousee auto kuin auto kevyesti ja todennäköisyydet pettämisiin tippuu ehkäpä alle siihen että vain yksi hajoaisi sen 5 minuutin aikana murto-osaan, vai mitä sanoo meitin todennäköisyyksiin perehtynyt Jtbo!
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

Spautio kirjoitti: Tämä on varmaan pyörinyt levyraadissanne jo mutta kyseessä on kappale johon en osaa kyllästyä lainkaan: https://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE
Jtbo:n linkkeihin vaatii täydellisyyttä hipovan kuunteluympäristön, tai siis oman mittapuuni mukaan. Siksi en voi kuin jännittää mitä linkkien takaa löytyy mutta linkkisi ei tarvitse enmpää kuin katsoa biisi. On yksi sellainen "Joutsenlaulu" joka, vaikkei bändistä välttis niin syty niin kuuntelemalla ja keskittymällä löytää kyllä paikkansa sydämessäni. Vähän kuin Led Zeppelin, Stairway To Heaven, joka sekään ei lempibändi kuitenkaan. Helmiä sioille :cool:
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

jtbo kirjoitti:Kas, 'kesän' ensimmäinen ukkonen jyrisee. Tottahan olen jo seniili, mutten muista huhtikuussa mielestäni ukkosten jyrisseen aiemmin?

Muoks: Jos kuvittelitte, että laskettelin ihan höpöjä siitä, että K-pop sai P. Korean johtajan rauhan tielle, niin lukekaa tuosta:
http://www.bbc.com/news/world-asia-43616772

Putin ei tosin tykkää, mitä se voisi nyt tehdä, että pääsisi otsikoihin ja historiaan?
Pakko kai se on ottaa kantaa teidän puheisiin.

Kim on käsittääkseni nuori poika, jonka nuoruus oli varppina erilainen kuin meidän.

Siltikin tykkää musiikista, huveista ja kaikenlaisista asioista mistä saattanut jäädä paitsi. Monihan länsimainenkin elää nuoruutensa uudestaan vasta kun siihen alkaa olla mahdollisuus. Kimillä taitaa olla se hetki ja oivallus menossa nyt ja tosi hyvä huomio tuo että ei aio jäädä historiaan isänsä varjoon.

Se että mikä hinta tuolla pelillä on jää nähtäväksi mutta kovin on erikoisen yllättävä veto yht'äkkiä alkaa avautumaan.

Pahasta isosta Kiinasta puhutaan syynä mutta en mä oikein usko että noin monimutkaisesti rakentaa uutta juttuaan.

Huippuahan olisi että laittaisi vain sotakirveen nurkkaan ja yllättäisi kaikki. Hyväähän siitä vain kaikille seuraisi. Ajatelkaa siten että vedätät jokseenkin miljoonia ihmisiä rupusakkiin ja sitten annat heille hiukan mansikkahilloa niin miksi olisit muuta kuin suuri sankari, ei kukaan muistaisi enää teloituksia jne. Ihminen on lyhytmuistinen ja lyhytnäköinen. Pelkästään formuloissa kura ja kunnia on hiuksenhieno hetki.

Perskules kun vähän eniten pitkästä aikaa harmittaa Kimin puolesta viimeisen mutkan tyriminen aika-ajoissa :(
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

tuuma kirjoitti: Eiköhän nuo meidän käytöllä pärjää ihan hyvin.

Mulla pari halpuria ja nyt korjasin toisen, josta toinen metallirengas oli kadonnut ja löysin sen lumien sulatteua. Kahdella halpurilla nousee auto kuin auto kevyesti ja todennäköisyydet pettämisiin tippuu ehkäpä alle siihen että vain yksi hajoaisi sen 5 minuutin aikana murto-osaan, vai mitä sanoo meitin todennäköisyyksiin perehtynyt Jtbo!
Hmm, ajatellaampa, että sinulla on yksi virhe ja sitten kaksi virhettä, millä todennäköisyydellä kohtaat virheen siellä auton alla tilanteessa yksi ja sitten tilanteessa kaksi?


Tuliko tyhjä olo vatsanpohjaan?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Muoks: Selitän ehkä vähän enemmän. Siis jos sinulla on yksi tunkki, joka toimii 5/6 kerroista, tai kaksi tunkkia jotka toimii 5/6 kerroista, niin sen virhetilanteen kohtaaminenhan on todennäköisempää kahdella, se osuuko molempiin se vika samaan hetkeen.... No, voit pohtia sitä kun seuraavan kerran tunkkailet autoa.

Eli koskaan ei tunkin varassa auton alle, sinne otetaan pätkä kaupungin koivusta alle kaveriksi.
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

jtbo kirjoitti:
tuuma kirjoitti: Eiköhän nuo meidän käytöllä pärjää ihan hyvin.

Mulla pari halpuria ja nyt korjasin toisen, josta toinen metallirengas oli kadonnut ja löysin sen lumien sulatteua. Kahdella halpurilla nousee auto kuin auto kevyesti ja todennäköisyydet pettämisiin tippuu ehkäpä alle siihen että vain yksi hajoaisi sen 5 minuutin aikana murto-osaan, vai mitä sanoo meitin todennäköisyyksiin perehtynyt Jtbo!
Hmm, ajatellaampa, että sinulla on yksi virhe ja sitten kaksi virhettä, millä todennäköisyydellä kohtaat virheen siellä auton alla tilanteessa yksi ja sitten tilanteessa kaksi?


Tuliko tyhjä olo vatsanpohjaan?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Muoks: Selitän ehkä vähän enemmän. Siis jos sinulla on yksi tunkki, joka toimii 5/6 kerroista, tai kaksi tunkkia jotka toimii 5/6 kerroista, niin sen virhetilanteen kohtaaminenhan on todennäköisempää kahdella, se osuuko molempiin se vika samaan hetkeen.... No, voit pohtia sitä kun seuraavan kerran tunkkailet autoa.

Eli koskaan ei tunkin varassa auton alle, sinne otetaan pätkä kaupungin koivusta alle kaveriksi.
Mä arvasin että olet hereillä, kaksi epävarmaa on todennäköisempää sprakata kuin yksi, vai onko se sittenkään niin?

Voihan se kaupungin/kunnan koivu olla mätä/laho, vaikka näyttäisi tuoreelta.

Mitäpä tässä selittämään. Auton alle menenminen on todella vaarallista jos ei ole ottanut varmuuskertoimia mukaan. Nuorena saksitunkin alla saabin alla oli paljon turvallisempi olo kuin nykyisin höyhenenkevyen hiivatin alla. Tuossakin on vain mielikuvia mukana. Nykyhiivatti painavampi tai lähelle sama kuin entinen 99. Tai en tiedä Hiivatti on kyllä köykäinen nykymittapuun mukaan. Eniten hauskuttaa se että se on MultiStilo, jossa MultiJet ja nyt havaitsin että airbagit ovat tyyliä Multistage... Ei tainnut markkinointiosasto tajuta että liika on liikaa...
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Spautio
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1269
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 10:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja Spautio »

tuuma kirjoitti:
Spautio kirjoitti: Tämä on varmaan pyörinyt levyraadissanne jo mutta kyseessä on kappale johon en osaa kyllästyä lainkaan:
Jtbo:n linkkeihin vaatii täydellisyyttä hipovan kuunteluympäristön, tai siis oman mittapuuni mukaan. Siksi en voi kuin jännittää mitä linkkien takaa löytyy mutta linkkisi ei tarvitse enmpää kuin katsoa biisi. On yksi sellainen "Joutsenlaulu" joka, vaikkei bändistä välttis niin syty niin kuuntelemalla ja keskittymällä löytää kyllä paikkansa sydämessäni. Vähän kuin Led Zeppelin, Stairway To Heaven, joka sekään ei lempibändi kuitenkaan. Helmiä sioille :cool:
Ihan ok:lta tuo Deep Purple - Child In Time - 1970 kuulosti juuri (vihdoin viimein) kunnostamistani Gradient Avanteista, vaikka kuunteluympäristö olikin vähemmän hyvä, ei tosin tullut luukutettua kovin suurella volyymillä etteivät elementtien kartioiden liimaukset vaan irtoaisi. Hiukan lisää sitä valkoista eristematskua kaipaisivat sisäänsä vielä. Ja koteloiden puoliskoiden väliset liimaukset lienevät vielä hiukan märkiä. EI noita Avanteja voi oikein minään laatukajareina pitää, kun noin osaavat hajota.
Avatar
pvalila
Jäsen
Jäsen
Viestit: 18270
Liittynyt: Ke Joulu 06, 2006 16:54
Paikkakunta: Vantaa

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja pvalila »

Tuuma, psykopaatit eivät ole kuten muut. Kim on sellaisella innolla lahdannut ihmisiä, ettei ole realistista pitää häntä ihan normiksena.

Ei Kimillä ole mitään muuta moraalia kuin oman valtansa maksimointi. Ja siihen on valjastettu koko maa.

Isälle ja isoisälle riitti kurjan, köyhän maan johtajuus. Kim on nähnyt maailmaa, käynyt koulut Sveitsissä. Ei hänelle P-Korea riitä, eikä välttämättä edes koko Korea. Korealaisten viha Japania kohtaan on valtava, ikiaikaisen nöyryyttäjän ja vihollisen alistaminen on ajatus, jolle on Koreassa helppo saada kannatusta.

Jenkkien turvatakuiden arvo tipahti hurjasti, kun Trump tuli pressaksi. Trumpin toinen kausi sopii Kimille varmasti oikein hyvin.

Euroopassa on ihan sama tilanne: koko EU:n puolustus nojaa viime kädessä jenkkien ydinaseeseen. Ei Englannin ja Ranskan ydinase suojaa mitään muuta kuin nuo kaksi maata, koko muu manner on jenkkien varassa.

Trump haluaa, että Euroopan maat panostavat konventionaaliseen aseistukseen. Sitä Euroopassa on jo nyt aivan sairaan paljon, mutta ei panssareilla voi taistella ydinasevaltiota vastaan. Perinteiseen aseistukseen kaadetut eurot eivät oikeasti vahvista EU-maita, ja sen toki Trump tietää oikein hyvin.

Hermokaasut kiellettiin, koska ne olivat liian helppo tapa saavuttaa ydinaseen veroinen tuhovoima.
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

tuuma kirjoitti: Mä arvasin että olet hereillä, kaksi epävarmaa on todennäköisempää sprakata kuin yksi, vai onko se sittenkään niin?

Voihan se kaupungin/kunnan koivu olla mätä/laho, vaikka näyttäisi tuoreelta.

Mitäpä tässä selittämään. Auton alle menenminen on todella vaarallista jos ei ole ottanut varmuuskertoimia mukaan. Nuorena saksitunkin alla saabin alla oli paljon turvallisempi olo kuin nykyisin höyhenenkevyen hiivatin alla. Tuossakin on vain mielikuvia mukana. Nykyhiivatti painavampi tai lähelle sama kuin entinen 99. Tai en tiedä Hiivatti on kyllä köykäinen nykymittapuun mukaan. Eniten hauskuttaa se että se on MultiStilo, jossa MultiJet ja nyt havaitsin että airbagit ovat tyyliä Multistage... Ei tainnut markkinointiosasto tajuta että liika on liikaa...
Kyllä se sprakaaminen tapahtuu todennäköisemmin, mutta mitä siitä seuraa, ehkä vain puoli tuumaa litistyy? :neutral:

Voithan aina sen Porinmatin työntää sinne nostetun auton alle, ei silloin yksi tunkin pettäminen haittaa :twisted:

Monta ukkoa on lähtenyt tunkin pettäessä, kannattaa siis olla siellä alla jotain mikä sen auton painon kannattelee tunkin sijaan, se on kumminkin mukavempi ropailla, kun autokaan ei heilu, eikä se juurikaan lisää vaivaa ole laskea jonkin kiinteän päälle auto killumaan tunkin sijaan.

Kovin paljoa yli 80kg ei taida tarvita pallean päälle, että käy olo tukalaksi?



Tuossa vähän lisää Gyze:n tuotantoa aiemman lisäksi, tuonne on piilotettu kaikenlaista nerokkuutta, mutta harvempi kestää kuunnella sitä pitkästi, että kohtaa timanttia:
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

pvalila kirjoitti:Tuuma, psykopaatit eivät ole kuten muut. Kim on sellaisella innolla lahdannut ihmisiä, ettei ole realistista pitää häntä ihan normiksena.

Ei Kimillä ole mitään muuta moraalia kuin oman valtansa maksimointi. Ja siihen on valjastettu koko maa.

Isälle ja isoisälle riitti kurjan, köyhän maan johtajuus. Kim on nähnyt maailmaa, käynyt koulut Sveitsissä. Ei hänelle P-Korea riitä, eikä välttämättä edes koko Korea. Korealaisten viha Japania kohtaan on valtava, ikiaikaisen nöyryyttäjän ja vihollisen alistaminen on ajatus, jolle on Koreassa helppo saada kannatusta.

Jenkkien turvatakuiden arvo tipahti hurjasti, kun Trump tuli pressaksi. Trumpin toinen kausi sopii Kimille varmasti oikein hyvin.

Euroopassa on ihan sama tilanne: koko EU:n puolustus nojaa viime kädessä jenkkien ydinaseeseen. Ei Englannin ja Ranskan ydinase suojaa mitään muuta kuin nuo kaksi maata, koko muu manner on jenkkien varassa.

Trump haluaa, että Euroopan maat panostavat konventionaaliseen aseistukseen. Sitä Euroopassa on jo nyt aivan sairaan paljon, mutta ei panssareilla voi taistella ydinasevaltiota vastaan. Perinteiseen aseistukseen kaadetut eurot eivät oikeasti vahvista EU-maita, ja sen toki Trump tietää oikein hyvin.

Hermokaasut kiellettiin, koska ne olivat liian helppo tapa saavuttaa ydinaseen veroinen tuhovoima.
Jos Kimille on myönnetty koskemattomuus ja tiedossa kun on, että se ydinkoevuori on sortunut, eikä pohjoinen varmasti pärjää ongelman kanssa, niin tällöinhän saattaisi Kimi luopua vallastaan, elellä mukavasti lännessä ja jotenkin säilyttäisi kasvonsakkin.

Pohjoisen kansahan on kovasti huumekoukussa ja sitä ei tiedä kuinka pahasti sapuskan tuotanto on nyt vaarantumassa ydinkatastrofin myötä. Siellä voi olla umpikujakin edessä.

Sitäkin pohdin, että raivasiko Kim sellaiset tyypit pois, jotka olisivat estäneet rauhankehityksen?
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

pvalila kirjoitti:Tuuma, psykopaatit eivät ole kuten muut. Kim on sellaisella innolla lahdannut ihmisiä, ettei ole realistista pitää häntä ihan normiksena.

Ei Kimillä ole mitään muuta moraalia kuin oman valtansa maksimointi. Ja siihen on valjastettu koko maa.

Isälle ja isoisälle riitti kurjan, köyhän maan johtajuus. Kim on nähnyt maailmaa, käynyt koulut Sveitsissä. Ei hänelle P-Korea riitä, eikä välttämättä edes koko Korea. Korealaisten viha Japania kohtaan on valtava, ikiaikaisen nöyryyttäjän ja vihollisen alistaminen on ajatus, jolle on Koreassa helppo saada kannatusta.

Jenkkien turvatakuiden arvo tipahti hurjasti, kun Trump tuli pressaksi. Trumpin toinen kausi sopii Kimille varmasti oikein hyvin.

Euroopassa on ihan sama tilanne: koko EU:n puolustus nojaa viime kädessä jenkkien ydinaseeseen. Ei Englannin ja Ranskan ydinase suojaa mitään muuta kuin nuo kaksi maata, koko muu manner on jenkkien varassa.

Trump haluaa, että Euroopan maat panostavat konventionaaliseen aseistukseen. Sitä Euroopassa on jo nyt aivan sairaan paljon, mutta ei panssareilla voi taistella ydinasevaltiota vastaan. Perinteiseen aseistukseen kaadetut eurot eivät oikeasti vahvista EU-maita, ja sen toki Trump tietää oikein hyvin.

Hermokaasut kiellettiin, koska ne olivat liian helppo tapa saavuttaa ydinaseen veroinen tuhovoima.
Olikohan yksi-kaksi aamu TV:tä sitten kun oli vankilapsykologi vieraana. 1% on vieraanamme mutta vankiloissa joku 25%.

Psykopaatti on kuulemma sellainen, joka ei kovinkaan tunne pahaa jos joku saa siipeensä pahasti. En oikein tiedä olenkohan sitten psykopaatti. Toisaalta siinä oli sellainen juttu että psykopaattille ei tule sellaista kehon sisäistä pahaa tunnetta jos näkee jonkun ihan rikkinäisenä. Pahaa mulle toki tekee jos sattuu katsomaan noita videoita tai telkkari ohjelmia, joissa videoissa joku tippuu perhekalleuksiensa päälle tai liukuu omatekemän saippualiukumäen ansiosta päin seinää. Silloin reagoin selällä tai mahalla.

Kai nuo kaikki valtiot, Suomi mukaan lukien kuitenkin tietävät ettei tosiaan mitään pommeja tarvita. Biologinen ase on äärimmäisen helppo ja tylsä että sillä sipuli. Ydinaseet ovat aika naurettavia mutta pelotteena toki joillekin yhä toimii.
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

jtbo kirjoitti:
tuuma kirjoitti: Mä arvasin että olet hereillä, kaksi epävarmaa on todennäköisempää sprakata kuin yksi, vai onko se sittenkään niin?

Voihan se kaupungin/kunnan koivu olla mätä/laho, vaikka näyttäisi tuoreelta.

Mitäpä tässä selittämään. Auton alle menenminen on todella vaarallista jos ei ole ottanut varmuuskertoimia mukaan. Nuorena saksitunkin alla saabin alla oli paljon turvallisempi olo kuin nykyisin höyhenenkevyen hiivatin alla. Tuossakin on vain mielikuvia mukana. Nykyhiivatti painavampi tai lähelle sama kuin entinen 99. Tai en tiedä Hiivatti on kyllä köykäinen nykymittapuun mukaan. Eniten hauskuttaa se että se on MultiStilo, jossa MultiJet ja nyt havaitsin että airbagit ovat tyyliä Multistage... Ei tainnut markkinointiosasto tajuta että liika on liikaa...
Kyllä se sprakaaminen tapahtuu todennäköisemmin, mutta mitä siitä seuraa, ehkä vain puoli tuumaa litistyy? :neutral:

Voithan aina sen Porinmatin työntää sinne nostetun auton alle, ei silloin yksi tunkin pettäminen haittaa :twisted:

Monta ukkoa on lähtenyt tunkin pettäessä, kannattaa siis olla siellä alla jotain mikä sen auton painon kannattelee tunkin sijaan, se on kumminkin mukavempi ropailla, kun autokaan ei heilu, eikä se juurikaan lisää vaivaa ole laskea jonkin kiinteän päälle auto killumaan tunkin sijaan.

Kovin paljoa yli 80kg ei taida tarvita pallean päälle, että käy olo tukalaksi?



Tuossa vähän lisää Gyze:n tuotantoa aiemman lisäksi, tuonne on piilotettu kaikenlaista nerokkuutta, mutta harvempi kestää kuunnella sitä pitkästi, että kohtaa timanttia:
Puoli tuumaa on 1,27cm...
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

tuuma kirjoitti: Puoli tuumaa on 1,27cm...
Tietyssä navan aluisessa paikassa tuollainenkin litistyminen olisi aika paljon... :lol:


Muoks: Tuossa olisi vielä suomipoppia, jos moista haluaa makustella:
Viimeksi muokannut jtbo, La Huhti 28, 2018 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja tuuma »

jtbo kirjoitti:
tuuma kirjoitti: Puoli tuumaa on 1,27cm...
Tietyssä navan aluisessa paikassa tuollainenkin litistyminen olisi aika paljon... :lol:
Kellä on, kellä ei... :o

Päänupilla kun yrittää ja tovoo selviävänsä jotenkuten tässä elämässä niin voisi vaikkapa osua pahasti nilkkaan tai siis päänalueelle tuollainen muodonmuutos. Jotkut ovat huippufutaajia, tai kiekkoilijoita mutta jos ei ole muuta kuin murrosiältä jäänyt puristamaton finni hataroiden hartioiden välissä niin sitä suojelee kaikin keinoin. Parasta on se että helppo homma tuo suojata ja vetäistä kilpikonnan lailla kuoreensa :-)
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Avatar
jtbo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 10878
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 22:32
Paikkakunta: Ulkona palveluista

Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu

Viesti Kirjoittaja jtbo »

tuuma kirjoitti: Kellä on, kellä ei... :o

Päänupilla kun yrittää ja tovoo selviävänsä jotenkuten tässä elämässä niin voisi vaikkapa osua pahasti nilkkaan tai siis päänalueelle tuollainen muodonmuutos. Jotkut ovat huippufutaajia, tai kiekkoilijoita mutta jos ei ole muuta kuin murrosiältä jäänyt puristamaton finni hataroiden hartioiden välissä niin sitä suojelee kaikin keinoin. Parasta on se että helppo homma tuo suojata ja vetäistä kilpikonnan lailla kuoreensa :-)
Riippunee ajatellusta akselista :P

Olenkohan laittanut Brasilialaista musiikkia? Tuossa on:


Ei pidä sekoittaa brittiläiseen, joka melkein samalla nimellä paiskattu.
Vastaa Viestiin