Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?

Keskustelu lämmitysjärjestelmien valinnasta ja huollosta, ilmanvaihdosta, putkisto- ja sähköremonteista ja muusta näihin liittyvästä.
Vastaa Viestiin
denno
Jäsen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: Su Marras 15, 2009 15:21
Paikkakunta: Stadi + Paimio

Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?

Viesti Kirjoittaja denno »

2-vaihe vanhat johdot, nollausta käytetty, samassa vedossa muitakin valoja ja pistorasioita.

Ongelma ratkaistu!! :cool:
vauhtikalloko
Jäsen
Jäsen
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Marras 14, 2008 16:26
Paikkakunta: Ranua

Re: Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?

Viesti Kirjoittaja vauhtikalloko »

Voisitko hieman "valoittaa" asiaa muillekin? :roll:
Vastaa Viestiin