Ongelma ratkaistu!!
Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?
Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?
2-vaihe vanhat johdot, nollausta käytetty, samassa vedossa muitakin valoja ja pistorasioita.
Ongelma ratkaistu!!
Ongelma ratkaistu!!
-
vauhtikalloko
- Jäsen

- Viestit: 76
- Liittynyt: Pe Marras 14, 2008 16:26
- Paikkakunta: Ranua
Re: Missä vika kun valaisimen hehkulamppu palaa himmeänä?
Voisitko hieman "valoittaa" asiaa muillekin? 
