Löytyyköhän noita säiliöitä varaosina? (svedberg)
Kallis puhelu..
Kallis puhelu..
Voi elävä perse! Olin kiinnittämässä wc-pyttyä kun puhelin soi ja menin vastaamaan.Jätin pytyn lattialle pystyyn ja eiköhän se riivattu otti ja kaatui.Paskaksihan se säiliöosa meni
.Välillä tuntuu siltä,että saa enemmän vahinkoa aikaan kuin valmista..
Re: Kallis puhelu..
sakari75 kirjoitti:Voi elävä perse!
Joo, Svedberg on aivan pers.... Hajoaa alvariinsa ja siihen tarttuu pa*ka aivan uskomattoman hyvin. Appiukko kirosi samaa ja velipoika myös. Taitaa olla susikappaleita kaikki. En koskaan milloinkaan ikipäivänä osta ko. merkin pönttöjä. Onhan ne hyviä jos tykkää "jarruraidoista".
Putkimiehen suusta kuultua: Laittakaa vaan tuplahuuhtelu, jos haluatte viemäreitänne rassata. Vanhassa ja uudessakin talossa nämä "säästöhuuhtelut" aiheuttavat viemäreiden tukkeutumisia. Siis muoviviemäreidenkin.
Siis jos Svedu on hajonnut, sulla kävi tuuri.
Putkimiehen suusta kuultua: Laittakaa vaan tuplahuuhtelu, jos haluatte viemäreitänne rassata. Vanhassa ja uudessakin talossa nämä "säästöhuuhtelut" aiheuttavat viemäreiden tukkeutumisia. Siis muoviviemäreidenkin.
Siis jos Svedu on hajonnut, sulla kävi tuuri.
Positiivista ajattelua
"Katastrofeja ei tarvitse odottaa, niitä voi luoda itse."
Ups, joo! Gustuhan se meilläkin on eikä svedu. Noh, berg kun berg...Mutta eipä mulla sitten olekaan kokemusta svedbergistä, Gustu kyllä toimii loistavasti.
Meilläkin kun jäätyi viemäriputki viime talvena niin sulattaja kysyi, että ei kai teillä vaan ole kaksoishuuhtelua. Oli kanssa sitä mieltä että sellaista ei missään nimessä kannata olla varsinkin kun meillä on vielä toistaiseksi omat paskakaivot. Eipä meillä kyllä olekaan.
Meilläkin kun jäätyi viemäriputki viime talvena niin sulattaja kysyi, että ei kai teillä vaan ole kaksoishuuhtelua. Oli kanssa sitä mieltä että sellaista ei missään nimessä kannata olla varsinkin kun meillä on vielä toistaiseksi omat paskakaivot. Eipä meillä kyllä olekaan.
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

Hähä. Mä en taidakaan olla ihan hullu kun olen jo päättänyt että hommaan kylppäriremonttia varten vanhan IDO viisysin pöntöksi
Se on jokseenkin ikuinen ja varaosia siihen saa vielä varmaan seuraavan ydinsodan jälkeenkin. Ja kun katselee varaosahyllyjä rautakaupassa niin ne messinkiset varaosat on aika tavalla vakuuttavampia kuin vieressä myytävät muiden merkkien muovinrämmäleet.
Ei kellään olis yhtä ylimääräistä tarjolla, pitäis varmaan laittaa tonne ostetaan-osastolle ilmoitus
Pekka
Se on jokseenkin ikuinen ja varaosia siihen saa vielä varmaan seuraavan ydinsodan jälkeenkin. Ja kun katselee varaosahyllyjä rautakaupassa niin ne messinkiset varaosat on aika tavalla vakuuttavampia kuin vieressä myytävät muiden merkkien muovinrämmäleet.
Ei kellään olis yhtä ylimääräistä tarjolla, pitäis varmaan laittaa tonne ostetaan-osastolle ilmoitus
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Hieno homma.
Onneksi mulla ei ole kuin kaksi kyseistä wc-istuinta, joista toinen nyt rikki.
Eli kun käyn murjasemassa sonnat niin pytty on kantta myöten savessa ja viemäri menee tukkoon?
Eli kun käyn murjasemassa sonnat niin pytty on kantta myöten savessa ja viemäri menee tukkoon?
Re: Hieno homma.
Pitäisikö tarkistaa ruokavaliota?sakari75 kirjoitti:Eli kun käyn murjasemassa sonnat niin pytty on kantta myöten savessa ja viemäri menee tukkoon?