Moi.
Olemma vuoden-47 rmt:n lattiarempassa vihdoin edenneet pisteeseen jossa päästään purkamisen sijaan rakentamaan lattiaa, niin tuosta itse lattiarakenteesta tuntuu olevan 1000 ja yksi mielipidettä. Alkuperäinen oli alhaalta ylöspäin:
Laudoitus
Paperi
Sahanpuru 20-30cm
Vaneri
Puulattia
Ja tilalle ajattelin:
Harvalaudoitus
Tuulensuojalevy 25cm
Saumojen tilkkeeksi pellavakaista
ekovilla 25cm
Ekovillan x5 paperi
puulattia
Onko tämä toimiva?
Rintsikka lattiarakenne
-
JarmoKaima
- Uusi jäsen
- Viestit: 1
- Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 0:23
- Paikkakunta: Seinäjoki