Aika hauska kysymys, ajattelin muutama hetki sitten, ettei ole tullut autojuttuja laiteltua.pvalila kirjoitti:Tuuma, et ole maininnut mitään autojuttuja pitkään aikaan. Hiivatti toiminut luotettavasti?
Pontinakki alkaisi olla hissukseen museoautoiässä, Transport siis. Tila-autoja ei enää oikeastaan enää valmisteta. Tuollainen vanha, museorekisteröity tila-auto olisi edullinen lisä perheen harraste- ja kuljetuskalustoon.
Mulla on muistikuva, että Pontiac oli käytännön turvallisuudessa kohtalaisen hyvä: minkä se turvatekniikassa hävisi, sen se massassa voitti.
Se iso kuutonen, 3800 cc, taisi olla aika luotettava?
Mun autojen suora on jokseenkin outo. Mulle sanottiin että Saab ja Volvo ovat niitä vahvoja autoja. Mitä olen niiden jälkeen hommannut? Ranskalaisia ja vihonviimeiseksi nyt tuo Hiivatti. Eniten korjasin ruotsalaisia vähiten tuota italiaanoa...
Juu pontinakki oli hauska. Myytiin se aikoja sitten, se jäi sitten ostajan pihaan. Ei se rikki mennyt mutta lujitemuovikorisen auton kohtalo oli teräspalkkirunko, joka ruostui.
Se kutonen oli valurautainen ja hyvin matalaviritteinen, ei siinä mitään vikaa koskaan ollut. Aikalailla oli futuristesen näköinen se koppa ja ne penkit oli hieno innovaatio minusta. Pystyi asetella mielinmäärin kätevästi sinne tänne.