Terve,
Meillä vanhassa rintamamiestalossa ei ole tehty viemäreiden perusteellista putsausta ainakaan 10 vuoteen. Hankimme itse tämän talvella, ja nyt kun putket tukkeutuivat keväällä, myyjä sanoi, ettei heidän 10 vuoden aikanaan ole putsattu. Ilmeisesti sellainen perusteellsempi putsaus olisi hyvä tehdä ainakin kerran kymmeneen vuoteen.
Onko teillä kokemuksia hyvästä ja hinnassa kilpailukykyisestä firmasta tekemään tätä Helsingin seudulla? Drainman tarjosi koko urakkaa 925€, kun monilla muilla oli aika kimurantti tuntihintaveloitus, johon tuli sitten epämääräinen määrä kaikkia muita kustannuksia (asiakirja, käsittely, jätteenkäsittely, kuvaustallenne jne jne).
Olen kallistumassa tuon Drainmanin puoleen, ellei kellään ole siitä tosi negatiivisia kokemuksia tai ehdottaa jotain parempaa.
Kokemuksia viemäriputkien puhdistuksesta?
Re: Kokemuksia viemäriputkien puhdistuksesta?
Itse hommasin painepesuriini Biltemasta muutaman metrin mittaisen lisäletkun jonka päässä on suutin joka suihkuttaa painevettä joka suuntaan. Vanhoissa taloissa kun sekä tulevan että menevän veden putket ovat kustannussyistä lyhyitä, ei puhdistettavia metrejäkään ollut paljoa. Avasin kellarissa pääviemärin tarkistusluukun ja sitä kautta työnsin puhdistusletkua kaikkiin tarjolla oleviin haaroihin ja suihkutin puhtaaksi. Varmistin vielä lopputuloksen kunkin haaran alkupäästä ja sain mieleiseni tuloksen. Palkkaa en kehdannut itselleni maksaa.
Nyt vesi katoaa vauhdilla niin keittiön altaista kuin vessan lavuaarista sekä saunan lattiakaivosta!
Nyt vesi katoaa vauhdilla niin keittiön altaista kuin vessan lavuaarista sekä saunan lattiakaivosta!