Linkkejä ovenvalmistajien sivuille??

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
piparkakku
Jäsen
Jäsen

Linkkejä ovenvalmistajien sivuille??

Viesti Kirjoittaja piparkakku »

Siis ulko-ovi nyt tarvis vaihtaa ja teetettäväksi menee... Mikä olis hyvä, edullista ei varmaan kannata edes toivoa.. :roll:
Mirkkis
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mirkkis »

Sydanpuun sivuilla on esimerkkejä minusta hyvin rintamamiestalon henkeen soveltuvista puusepäntyönä valmistettavista paneeliulko-ovista. Meille on tulossa tuon tyyppinen, joskin teetämme sen yhdellä tutulla puusepällä.

http://www.sydanpuu.com/ovet/po13.php
Solidago
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Solidago »

Oulussa perinteisiä paneelisia (ja peili-) ovia valmistaa ainakin Oulun Ikkunatyö Hiukkavaarassa. Kävin juuri eilen tilaamassa kellarin ulko-oveksi paneelioven, jossa yläosassa ikkuna. Hinnaksi tulee 450 e. - Samasta paikasta tilaamme kellariin uudet ikkunat, -50-luvun mallilla tehdyt. Loistoheppu tuo puuseppä, miellyttävä ja tekee hyvää työtä, suosittelen!
skyhigh
Jäsen
Jäsen

Ulko-ovet

Viesti Kirjoittaja skyhigh »

Tervehdys uudelta jäseneltä! Taloa vm -52 asuttu vuodesta -97 lähtien ja hyvältä tuntuu edelleen. Meillä oli ongelmana liian matalat ovet ja huono eristys muutenkin. Olen nyt ostanut Ylikiimingissä sijaitsevasta Kaskipuu-firmasta neljä ulko-ovea ja yhden kylkeiseen. Olen ollut tyytyväinen hinta-laatusuhteseen. Parasta oli että sain teetettyä ekan oven alkuperäisen näköisenä mittojen mukaan ja taisi olla markka-aikaan n. 2000mk! Varmasti löytyy muitakin mutta tiedustele....
romeo

Viesti Kirjoittaja romeo »

Ovat kehuneet ovitehdas Vihatoa http://www.ovitehdasvihanto.fi/ joka tekee myös sellaisen kuin haluaa. Itse tilasin edellä mainitulta Kaskipuulta mutta pahaksi onneksi sieltä hajosi karmilinja ja nyt kämppä odottaa talvea ilman ulko-ovea!
Vastaa Viestiin