Rotta ei maksa vuokraa....

Jokaiselta rintamamiestalon omistajalta on varmasti monesti kysytty: "Löytyikö yllätyksiä". Vanhat talot saattavat joskus todellakin kätkeä sisäänsä niin iloisia kuin surullisiakin yllätyksiä. Remontoidessa niihin sitten törmää.
Vastaa Viestiin
Jäsen
Viesti:

Rotta ei maksa vuokraa....

Viesti Kirjoittaja ville »

Kuva

Tuo molski salaojakaivossa lauantaina, ikkunasta tullut ja pudonnut sinne.
piti muuten pahaa ääntä kun sitä hätyyteltiin! :shock:
Lauryn
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lauryn »

Voi toista, kai pääsi pois?
"Se ei oo nainen eikä mikään, jos ei valmistu talo, omin hartiavoimin.."
-Sini-
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja -Sini- »

Yääk. Pääsikö hengissä pihalle?
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ville »

No ei....
ei viitsinyt käsin nostaa eikä saanut muuten sitä pois, niin hukuttaa se piti.
Lahopäät
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lahopäät »

Lauryn kirjoitti:Voi toista, kai pääsi pois?
Haha, kunniallinen kuolema - salaojakaivokuolema.
Lauryn
Jäsen
Jäsen
Viesti:

RIP rotta. :(

Mä olen tällainen eläinrakas hölmö, joka pelastaa hämähäkitkin ulos vapauteen. Kärpäset meillä tosin kokee kohtalonsa aina vääjäämättä kissan suuhun. (Ja varmasti hiiret ja rotatkin, jos niitä nurkissa olisi.) Mun kissat kun ei ole kovinkaan eläinrakkaita..
wekkuli
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja wekkuli »

Hä? Kissahan se vasta eläinrakas on! Se rakastaa itteään yli kaiken!
:-D
ikämajaRajamäki
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen

Narulla

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

ville kirjoitti:No ei....
Pakko kai se on minunkin ensimmainen viesti kirjoittaa. Pahoittelut skandien puutteesta..
Mulla oli joskus harmiksi asti paastaisia mitka teki joukkoitsemurhia kaytossa olevaan rengaskaivoon. Kyllastyneena ko. toimintaan heitin patkan vanhaa pyykkinarua kaivoon ja toisen paan sidoin tietysti maan pinnalle. Eipa nakynyt raatoja sen jalkeen, kun osasivat kiiveta narua pitkin itse ylos.
kaukomäki
Jäsen
Jäsen

Re: Narulla

Viesti Kirjoittaja kaukomäki »

PETEBJ75 kirjoitti:
ville kirjoitti:No ei....
Pakko kai se on minunkin ensimmainen viesti kirjoittaa. Pahoittelut skandien puutteesta..
Mulla oli joskus harmiksi asti paastaisia mitka teki joukkoitsemurhia kaytossa olevaan rengaskaivoon. Kyllastyneena ko. toimintaan heitin patkan vanhaa pyykkinarua kaivoon ja toisen paan sidoin tietysti maan pinnalle. Eipa nakynyt raatoja sen jalkeen, kun osasivat kiiveta narua pitkin itse ylos.
Joku oli sitten laitellut tienoolle myrkkyä??. Silloin ne nimittäin menee kaivoon.
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen

Re: Narulla

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

kaukomäki kirjoitti: Joku oli sitten laitellut tienoolle myrkkyä??. Silloin ne nimittäin menee kaivoon.
Sitakaan en kylla yhtaan ihmettelisi. Mista tahansa lapiolla vahan kaivaa, niin aina loytyy jotain haudattua. mm 200 litran tynnyri vesiputkien paalta, mika oli taynna paistinpannuja ja lehmien laakkeita. Myos taysia kalanmaksapulloja olen loytanyt viela noin 2 metrin syvyydesta
jmattis
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja jmattis »

Menee offtopiciksi mutta:
Vanhan ajan jätehuollossa tuo roskien noutopuoli ei erityisemmin toiminut. Siksi se jäte, jota ei voinut kompostoida tai polttaa, pistettiin usein jonnekin pois silmistä. Esimerkiksi meillä kaikenlaista lääkepulloa (isommat pullot kierrätettiin kai mehupulloiksi) on löytynyt marjapuskien alta - sinne kun ei kukaan astunut niin rikkinäinenkään pullo ei tehnyt haavoja. Isompaa luunpalaa (lehmän reisiluuta yms.) ja rautatavaraa oli umpeen mätetyssä kaivossa.
Mutta: ei silloin kaupasta tullutkaan muovia muovin päällä yksittäispakatuissa leikkeleissä...
Lauryn
Jäsen
Jäsen
Viesti:

wekkuli kirjoitti:Hä? Kissahan se vasta eläinrakas on! Se rakastaa itteään yli kaiken!
:-D
No juu, sehän nyt on selvä. Oma napa, paras napa on kissan motto. Mutta muista eläimistä ne ei sitten välitäkään, hyvä kun kissakaveristaan tykkää. Eikä siitäkään aina, kun pitää välillä vetäistä turpiin sitäkin, jos tarpeeksi potuttaa. :-)
rattus77
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja rattus77 »

Rotta on jalo eläin. (Meillä muuten pihalla vanha kaivo, joka oli peitetty ja täytetty rojulla... Löytyi polkupyörä ~ lähes kokonaan, osina... pari kuutiota tyhjiä viina/lääke/hajuvesipulloja... pönttöuunien kuoria, ruostuneet pilalle... ketjua, vaijeria, purkkia... jokunen lelu... ) :)
Vastaa Viestiin