sakari75 kirjoitti:Onneksi mulla ei ole kuin kaksi kyseistä wc-istuinta, joista toinen nyt rikki.
Eli kun käyn murjasemassa sonnat niin pytty on kantta myöten savessa ja viemäri menee tukkoon?
Ai tuo onkin pöntöstä johtuva tekijä, olen ihmetellyt meillä tuota samaa... tosin meillä on korkea ido.
Pekka Huhta kirjoitti:Hähä. Mä en taidakaan olla ihan hullu kun olen jo päättänyt että hommaan kylppäriremonttia varten vanhan IDO viisysin pöntöksi
Se on jokseenkin ikuinen ja varaosia siihen saa vielä varmaan seuraavan ydinsodan jälkeenkin. Ja kun katselee varaosahyllyjä rautakaupassa niin ne messinkiset varaosat on aika tavalla vakuuttavampia kuin vieressä myytävät muiden merkkien muovinrämmäleet.
Ei kellään olis yhtä ylimääräistä tarjolla, pitäis varmaan laittaa tonne ostetaan-osastolle ilmoitus
Pekka
Hieno homma, mulle yksi "viisas" sanoi että pytyt uusiksi vaan ja Idon TOIMIVA 59 lähti kaatopaikalle. Kun ei niihin "viisaan" mukaan saa varaosia.. Aiheen luonteesta johtuen ei todeta kuin että voi p...a!