selluvilla
selluvilla
mistä tai keneltä turun seudulla kannattaa pyytää tarjous selluvillan puhalluksesta/asennuksesta? onko joku edullisempi kuin toinen? kysymyksessä yläkerran "uudistus" ja laajennus vintteihin. 
Itse kieräisin rautakaupat ja näin teinkin.
Laitoimme ekovillaa keskikerroksen seinien lisäeristeeksi ja pientä hintavertailua tuli tehtyä.
-Rautia kallein
-K-Rauta halvin
-Starkki siltä väliltä
-Bauhaus ei myy lainkaan
Luonnollisesti otettiin K-raudasta, hintaa vaan en kuollaksenikaan muista. Alle kympin säkki kuitenkin. Sieltä saa myös ilmaiseksi lainaan puhalluskoneen. Uskoisin että heidän kauttaan, tai ekovillan nettisivuilta, voi kysellä asennuspalvelua. Itse en kyllä siitä venyisi maksamaan kun ei tuo niin yliluonnollista touhua ole
Laitoimme ekovillaa keskikerroksen seinien lisäeristeeksi ja pientä hintavertailua tuli tehtyä.
-Rautia kallein
-K-Rauta halvin
-Starkki siltä väliltä
-Bauhaus ei myy lainkaan
Luonnollisesti otettiin K-raudasta, hintaa vaan en kuollaksenikaan muista. Alle kympin säkki kuitenkin. Sieltä saa myös ilmaiseksi lainaan puhalluskoneen. Uskoisin että heidän kauttaan, tai ekovillan nettisivuilta, voi kysellä asennuspalvelua. Itse en kyllä siitä venyisi maksamaan kun ei tuo niin yliluonnollista touhua ole
-
Tamminaula
- Jäsen

- Viesti:
Kaikkein edullisimman tarjouksen varmaan saat, kun kysyt suoraan urakoitsijalta, kuka puhaltaa villat. En tiedä missäpäin Turun seutua olet, mutta Loimaan Rakennuseriste ja JJ- Villa, Nousiainen tekee niitä ainakin. Aina kannattaa silti tehdä vielä vertailevia tarjouspyyntöjä paikkakunnan rautakaupoista.
Marjaana, Tamminaula