Mistä roska-astia?

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
Kristian
Jäsen
Jäsen

Mistä roska-astia?

Viesti Kirjoittaja Kristian »

Kuva

Oisko kellään tietoa mistä tämän tapaisia amerikan/akuankka mallisia roskiksia löytyisi kohtuuhintaan? En osaa/jaksa käyttää hakuohjelmia, että löytäisin moisia :roll: Pitäisi olla lähes sen mallinen mitä amerikkalaisissa elokuvissa ja sarjakuvissa on. Vai täytyykö semmonen roskis tehdä itse.(kun ei millään viitsisi)
puuhapete
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja puuhapete »

Itse olen yhden jenkkiroskiksen tyyppisen pöntön kiikuttanut Ikeasta pyykkikoriksi. Kävin heidän sivuillaan ja ainakin tällainen löytyi:

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50099051

Omani on kyllä pienempi, luonnonvalkoinen ja ilman poljinta, mutta muutoin malliltaan sama, joten myymälässä enempi valikoimaa
Maiju
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Maiju »

Etsitkö siis sisä vai ulkokäyttöön olevaa?
Wiggin
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Wiggin »

Ulos tuommoisia tuskin paljonkaan saa käyttää. Luulisi olevan työsuojeluihmisillä sanomista. Tietysti jos itse hoitaa tyhjäämisen niin mikäs siinä.
Kristian
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Kristian »

Ulkokäyttöön toi tulisi. Vaimo lähinnä tuommoisesta roskiksesta haaveilee. Ja toi Ikean malli näytti aika kivalta ja sirolta. En ees tajunnu et siellä voi olla noitaki. Ja ei sinne astiaan montaa roskapussia kylläkään tarvii mahtua, kun 900m päässä on se Molok. Voi käydä kerran parikin viikossa sen tyhjäämässä.

Mut voihan olla että noi Ikean "sinkityt" astiat ei kauaa ulkokäytössä kestä. Ja toivon myös että vimma menisi ohi ja voisi hommata mieluummin jonku muovisen Sulo astian omaan aitaukseensa :-)
Vastaa Viestiin