Ultimate 500 Energiavaraajasta kokemuksia?

Keskustelu lämmitysjärjestelmien valinnasta ja huollosta, ilmanvaihdosta, putkisto- ja sähköremonteista ja muusta näihin liittyvästä.
Vastaa Viestiin
januski
Jäsen
Jäsen

Ultimate 500 Energiavaraajasta kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja januski »

onkos kenelläkään tuosta mitään käsitystä millainen on laadultaan?
http://www.ultimatemarket.com/Published ... code=15000
otetaan vastaan myös vinkkejä ja linkkejä muista vastaavista laitteista ja mieluummin halvemmista! :roll:
Ja onkos kellään käytössä puuhellassa olevaa puukattilaa? Itse kun ajattelin kytkeä tuon varaajan siihen ja öljykattilaan? :cool:
kviilto
Jäsen
Jäsen
Viesti:

ja muutkin

Viesti Kirjoittaja kviilto »

Mua kiinnostaa myös kaikki muut tuon marketin tuotteet. Ovat edullisia ainakin, mutta millaisia laadultaan? Mm. ilmalämpöpumput?
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Ilmalampopumput tuskin on sen huonompia kun muidenkaan valmistajien. Suurimmat moitteet tuntuu tulevan Ultimatemarketin asiakaspalvelusta ja asiantuntemuksesta.

Itseakin kiinnostaa ko. varaaja, mutta kun siihen lisaa nuo "pakolliset" lisavarusteet niin hinta karkaa vahan turhan suureksi..
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
DonJenzus
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja DonJenzus »

Tere. Mua kanssa miinnostaa tuo Ultimaten varaaja + ilmavesilämpöpumppu.
Ei olis pahan hintanen paketti. Vajaa 5000€ + asennukset päälle.

Meillä kun on vanha öljyjärjestelmä joka tarttee jokatapauksessa keväällä vaihtaa, niin ivlp:llä sais?? lämmityksen hoidettua.
Plussana olisi myös se, että saisin kellariin lisää tilaa kun voisi heivata öljysäiliön mäjelle.

Onko kenelläkään kokemuksia / Tietoa tästä paketista. Esim menenkö mä nyt miinaan jos ton hommaan. Ihmetyttää vaan toi hinta sanyon C02 ivlppi maksaa kuitenkin n. 8000€

Hintaero ultimaten ja sanyon välillä on niin huima että välirahalla sais hommattua periaatteessa kolmeen kerrokseen vesikiertosen lattialämmityksen
Vastaa Viestiin