Virosta?

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
evyx
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Virosta?

Viesti Kirjoittaja evyx »

En löytänyt hakemalla tällaista topiccia uutena kävijänä. Onko kokemusta tarvikkeiden ostamisesta Virosta? Itse olen katsellut mm. takkaluukkua osoitteessa http://www.svt.ee/svt/. Hinnat tuntuisi olevan edullisemmat. Kun etsin ikkunoita pyysin muutaman tarjouksen Virosta. Eivät vaivautuneet edes vastaamaan tai sanoivat ettei ole kapasiteettia valmistaa, ilmeisesti kysyntää riittää omassakin maassa.
Tomppa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

On tästä keskusteltu aiemminkin...Koitappa vielä hakua.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
whiski
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja whiski »

On varmaankin ollut juttua Viron hankinnoista, mutta jos on ensimmäistä kertaa täällä ja lähtee hakemaan, tai edes koittaa hakua, niin voin kyllä sanoa, että hyvin on pc hanskassa, jos heti kaiken löytää? Kyllä minäkin äkkiseltä tulisin kysyneeksi samaa asiaa. evyx sivut on kyllä lukemisen ja katselemisen arvoiset ja aion kyllä perehtyä niihin ja oikein pitkään
Wanha wirttynyt Whiski

Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
pvalila
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja pvalila »

Virossa rakennusbuumi oli vielä hirveämpi kuin meillä täällä, eli uupuvia vastauksia ei kannata ihmetellä. Kirjoititko suomeksi tai englanniksi? Minulle tulivat ikkunat Virosta ja ovat yksinkertaisesti sanottuna upeat (ulkoa valkoiset, sisältä tammenväriset PVC-ikkunat). Asennuksesta ja kuljetuksesta huolehti virolainen firma, niinikään. Vaikka omat ikkunahankintani menivät hyvin en varauksettomasti suosittele ikkunoiden ostamista Virosta ellei omaa jonkinlaista pätevyyttä asioida ko. maassa.

Minua harmittaa, että vaikka Viroon liittyvää ammatillista osaamista minulla onkin, niin silti elämäntilanteesta johtuen jouduin hoitelemaan oman remonttini aika lailla kotimaisin resurssein. Ikkunat olivat poikkeus, koska minulla oli noista saksalais-virolaisista PVC-ikkunoista niin hyvät kokemukset Tallinnan kodistamme ja kesämökiltämme etten missään tapauksessa olisi hyväksynyt tänne Hiekkaharjuunkaan puuta ikkunamateriaaliksi.

nimimerkki "ei enää ikinä ikkunoiden raapimista"
Vastaa Viestiin