Talotohtori

Rintamamiestaloista ja muusta
mira
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja mira »

Sen verran täytyy kommentoida, että kaippa se Kaila jonkunsortin profeetta on, mutta mulla aina vähän töksähtää ja nousee karvat pystyyn jos jostain yksittäisestä henkilöstä väännetään jonkunsortin "gurua" jonka oppeja tms.tuijotetaan kyseenalaistamatta :roll:

En nyt tarkoita, että tällä foorumilla niin tehtäisiin, vaan oli sitten kyse eläinlääkäreistä, tatuoijista tai vaikka motskarikerhon pressoista :lol:

"Tietokirjana" tuo talotohtori oli tosi mielenkiintoinen, vaikka toisinpaikoin vähän vaikealukuinen. Sanotaanko, että kun sen on lukenut, niin tietää paljon enemmän ja osaa kyseenalaistaa uudet menetelmät. Siinä kun alkaa joku pitää ns. myyntipuhetta jostain "uutuudesta", niin voi lyödä jauhot suuhun kysymällä, että millä tavalla se uusi menetelmä on parempi, kuin tämä ja tämä vanha menetelmä? :cool:
"kahdesta pahasta kannattaa valita molemmat ja kilpailuttaa ne"
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Hyva kirja kun vain lukee sen pienella varauksella.
Jos hirsi olisi hengittava materiaali niin veneet ei pysyisi pinnalla.. :wink:
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
Henkka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Hirsitaloja ei tervata :wink:
Niskaote remonteista jo vuodesta 2000.
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Henkka kirjoitti:Hirsitaloja ei tervata :wink:
Voi prkl!! No nyt se on jo myohasta.. :wink:
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
seba

Viesti Kirjoittaja seba »

mira kirjoitti:Sen verran täytyy kommentoida, että kaippa se Kaila jonkunsortin profeetta on, mutta mulla aina vähän töksähtää ja nousee karvat pystyyn jos jostain yksittäisestä henkilöstä väännetään jonkunsortin "gurua" jonka oppeja tms.tuijotetaan kyseenalaistamatta :roll:
Itse löysin virheen sivulta 131 jossa neuvottiin lattiatäytteiden päälle levittämään sammuttamatonta kalkkia!
Sammutetun kalkin sijasta.
t_aho
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja t_aho »

seba kirjoitti: Itse löysin virheen sivulta 131 jossa neuvottiin lattiatäytteiden päälle levittämään sammuttamatonta kalkkia!
Sammutetun kalkin sijasta.
Lainaus sivulta 131:
"Esimerkiksi kuivien lattiantäytteiden päälle on saatettu levittää sammuttamatonta kalkkia, jolloin rotat ja hiiret eivät pysty liikkumaan täytteissä kalkin polttaessa niiden suuta."

Emmä muuten ois laittanu mutta Panu käski :roll:
Vastaa Viestiin