"Uuden" Talovanhuksemme piirrustukset ovat vuodelta -60 ja taloon tehty laajennuksia (keittiö & olohuone) sekä ullakko otettu käyttöön v-70. Näihin ei ole ollut lupia. Välittäjä sanoi että sen kuin vaan piirrustukset kuntoon ja rak.virastoon. Minä sitten soittelemaan pitkin ja poikin. Erehdyksissäni soitin myös Kaupungin Rak.Valvontaan ja kerroin tilanteen ja sieltä meinattiin lankoja pitkin käydä kimppuun. "Prkl!! Sellaisia ei voi olla. Ethän tyttö ole vielä laittanut nimeä kauppakirjaan" (tytöttelyllä tarkastaja sai varmasti kaikki sympatiani - eli ei) Ihan kuin tässä olisi itse nyt rikoksesta syytettynä. Onneksi monesta ark.tehti-tstosta nyt on kommentoitu että moista tapahtuu ihan jatkuvasti (siis piirrustukset eivät ole ajan tasalla) -yhdestä sanottiin että kyseessä on laiton rakennus ja he eivät sotke käsiään siihen.. Mutta hra. rakennustarkastaja kovasti sanoi että myyjän tehtävänä olisi saattaa piirrustukset ajantasalle. Samoin hän kyseli perikunnan kokoa kovin innoissaan. Mitä lie ajanut takaa. Kenen siis pitäisi piirrustukset saattaa ajan tasalle?
Ja lähteekö meiltä nyt keittiö ja olohuone? Tiesin kyllä että piirrustukset pitää saada ajantasalle ja että leimat papereihin joudutaan hakemaan, mutta että virastossa syntyi moinen meteli asiasta..
Vanhat piirrustukset
Tais olla Rakennusvalvonnassa Mr Leponokka langan päässä...
Mun ymmärtääkseni myyjäpuolen tulee hoitaa kuntoon sekä luvat että piirrustukset.Tämä olisi myös välittäjän pitänyt hoitaa kuntoon.
Tuskimpa mitään joudut purkamaan vaan kun paperit on kunnossa niin homma on ok.
Mun ymmärtääkseni myyjäpuolen tulee hoitaa kuntoon sekä luvat että piirrustukset.Tämä olisi myös välittäjän pitänyt hoitaa kuntoon.
Tuskimpa mitään joudut purkamaan vaan kun paperit on kunnossa niin homma on ok.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.