Lattiamateriaali on vielä avoin, itse laittaisin laatat ( kun ne on jo aikoja sitten hankittukin), mies puolestaan on puulattian kannalla. Lavuaariseinälle tullee lasimosaiikkia.
Mitä maalia vessaan?
Mitä maalia vessaan?
Ollaan alkamassa vihdoinkin keskikerroksen vessan remonttia. Ajattelin laittaa seiniin tapettia yläosaan ja alaosaan puolipaneelia. Paneeli pitäisi jollain maalata tai lakata, sillä puunvärisenä en sitä sinne halua. Olen seurannut näitä maalikeskusteluja täällä ja pää on aika pyörällä maaliviidakossa. Tikkurilan maalit eivät taida olla kovin hyvässä kurssissa täällä, mutta löytyisikö heidän maaleistaan kuitenkin vessan paneeleihin sopivaa maalia, kun saisin Tikkurilan maaleja kovin edullisesti. Tosin eipä sitä maalia sinne kovin paljoa tarvita, niin ettei muidenkaan maaleista vararikkoon joudu
Lattiamateriaali on vielä avoin, itse laittaisin laatat ( kun ne on jo aikoja sitten hankittukin), mies puolestaan on puulattian kannalla. Lavuaariseinälle tullee lasimosaiikkia.
Re: Mitä maalia vessaan?
Moi,
itse laitoin vessan siskonpaneeleihin rautakaupasta ostamaani valkoista "kostean tilan" maalia kun kerta sellaista möivät. En käsitä miksei se toimisi tuossa ihan ihan hyvin.
Tuo Tikkurila inho tällä palstalla on osin irrationaalista.... tuskin senkään firman taustalla on mikään katala juoni asiakkaiden kämppien tärvelemiseksi...
itse laitoin vessan siskonpaneeleihin rautakaupasta ostamaani valkoista "kostean tilan" maalia kun kerta sellaista möivät. En käsitä miksei se toimisi tuossa ihan ihan hyvin.
Tuo Tikkurila inho tällä palstalla on osin irrationaalista.... tuskin senkään firman taustalla on mikään katala juoni asiakkaiden kämppien tärvelemiseksi...
-
Tinakenkäpoika
- Jäsen

juuso kirjoitti:Moi,
Ehkäpä se johtunee tikkurilan maalien muoveista ja siitä ettei ne ole kovinkaan hengittäviä maaleja. Mutta esim vessan puolipaneloinnin voi omasta mielestä maalata millä haluaa, se on kumminkin niin pieni ala ja oletan että siinä ei ole yhtään ulkoseinää jonka läpi pitäisi kosteuden hengittää.
-
Tinakenkäpoika
- Jäsen

Voithan toki vahallakin käsitellä nuo panelit..ja jos ne irrallaan maalaat ja sitten laitat paikalleen, niin jäähän nuo ponttien kohdat sinne joista varmana hengittelee.roosa kirjoitti:Ollaan alkamassa vihdoinkin keskikerroksen vessan remonttia. Ajattelin laittaa seiniin tapettia yläosaan ja alaosaan puolipaneelia. Paneeli pitäisi jollain maalata tai lakata, sillä puunvärisenä en sitä sinne halua. Olen seurannut näitä maalikeskusteluja täällä ja pää on aika pyörällä maaliviidakossa. Tikkurilan maalit eivät taida olla kovin hyvässä kurssissa täällä, mutta löytyisikö heidän maaleistaan kuitenkin vessan paneeleihin sopivaa maalia, kun saisin Tikkurilan maaleja kovin edullisesti. Tosin eipä sitä maalia sinne kovin paljoa tarvita, niin ettei muidenkaan maaleista vararikkoon joudu![]()
Vahaisin. Hylkii likaa ja kosteutta hyvin.