Ylijäämävarasto onko tiatoo?
- maanma
- Moderaattori

Ylijäämävarasto onko tiatoo?
Eräällä toisella palstalla suositeltiin Hämeenlinnassa olevaa Ylijäämä varasto Oy:tä.
http://ylijaama.htk.fi/
Onko jollakin kokemuksia ko. paikasta?
http://ylijaama.htk.fi/
Onko jollakin kokemuksia ko. paikasta?
Tavaraa kyseisessä paikassa on ainakin paljon. Itse aion hakea sieltä ulko-oven kunhan vain saan aikaiseksi. Sieltä jos aikoo hakea esim. keittiökalusteet on syytä olla tiedossa melko tarkkaan mitä haluaa ja minkä kokoista, muuten saattaa hieman kestää palvelu.
Iso pää vähän järkee, pieni pää ei yhtään järkee....
- maanma
- Moderaattori

Kuinka hinnat
Mitenkä ylijäämävaraston hinnoittelu menee?
beowulf - mainitsit ulko-oven oston. Mitä tuote maksaa muualla ja ylijäämävarastossa?
beowulf - mainitsit ulko-oven oston. Mitä tuote maksaa muualla ja ylijäämävarastossa?
Vastaavan mallisesta ja näköisestä ovesta saa maksaa rautakaupassa noin 200-300e enemmän, joten ei varmaankaan ole kovin vaikea päätös hakea tuolta.Hämeenlinnassa hinta 400e.
Kyllähän siellä hintataso on kohtuullisen alhainen.
Suosittelen kyllä lämpimästi paikalla käyntiä koska niiden nettisivut ei ihan koko totuutta kerro!
Kyllähän siellä hintataso on kohtuullisen alhainen.
Suosittelen kyllä lämpimästi paikalla käyntiä koska niiden nettisivut ei ihan koko totuutta kerro!
Iso pää vähän järkee, pieni pää ei yhtään järkee....
Juu haettiin tiikki-ovi kesällä, kun paikkakunnalla asutaan olikos se jotakuinkin 450-500egee (vastaava rautakaupassa n 700-800) heloineen takuun kanssa. Öljytä piti ennen käyttöä (tein pari kertaa). Meikää varoiteltiin ko oven ostosta että ei ole huoltovapaa tuo tiikkimalli, ja nyt talvella jo on huomattu että pinta on ruvennut "matastumaan". Takuu edellyttää ohjeidenmukaista öljyämistä,
toki sieltä ylijäämältä löytyy paljon muitakin ovimalleja ja myös ikkunoita ja keittiökalusteita. Muutama uudisrakentajakaveri hakenut sieltä keittiön
pois kuleksimasta. Sieltä löytyy kakkoslaatua(esim ovien koristelistaukset, ikkunaruudut hiukan eri paikassa, kun originaalituotteessa), priimaa yms. Suosittelen kuitenkin.
toki sieltä ylijäämältä löytyy paljon muitakin ovimalleja ja myös ikkunoita ja keittiökalusteita. Muutama uudisrakentajakaveri hakenut sieltä keittiön
pois kuleksimasta. Sieltä löytyy kakkoslaatua(esim ovien koristelistaukset, ikkunaruudut hiukan eri paikassa, kun originaalituotteessa), priimaa yms. Suosittelen kuitenkin.
olemme käyneet..
Ylijäämävarastolta olemme aikoneet mahdollisuuksien mukaan yrittää löytää omaa silmää miellyttävät keittiökaapistot, kun mekin täällä Hämeenlinnassa majailemme. Olemme aiemmin ostaneet mm. keittiön altaita ja vetimiä ko. paikasta, ja priimana myyty oli kyllä ihan primma, II-laatua, emme ole sieltä ostaneet. ja tosiaan, puskaradio kertoo paikka kunnalla, että kattavan tarveluettelon kanssa ei esim. keittiö saaminen sieltä tuota ongelmia, mutta saattaa palvelun taso kummasti heikentyä, jos takavalot ovat jo kerran lakanneet näkymästä, ja sitten kurvaa uudelleen pihaan vaikka lisäosien toivossa, tai vaihtoaikeissa.. :D
Palvelun taso on parantunut viimeisen parin vuoden aikana. Nyt se on n. 15% siitä mihin normaali rautakauppa pystyy.
Mutta. Tavara on ok, ja halpaa. Lähes kaikkea löytyy...nettisivut eivät tiedä oikeastaan mitään. Soittakaa etukäteen....
Tämähän on entinen "vahinkovarasto", jolloin sieltä myytävä tavara oli tosiaan pikkuviallista tms. Nykyään väittävät että se on "ylijäämävarasto", eli tavara on priimaa. Tarkista kumminkin itse tuote ;)
Keittiökaapeista sen verran, että ovat ihan hyviä lastulevykaappeja, toimitetaan ihan palasina eli kokoamista on paljon enemmän kuin keittiötehtaan toimittamissa. Yleensä toimituksissa on kaikki mitä pitikin mukana eikä pettymyksiä ole luvassa.
Itse olen ostanut em. paikasta lähinnä ulko- ja väliovia.
Mutta. Tavara on ok, ja halpaa. Lähes kaikkea löytyy...nettisivut eivät tiedä oikeastaan mitään. Soittakaa etukäteen....
Tämähän on entinen "vahinkovarasto", jolloin sieltä myytävä tavara oli tosiaan pikkuviallista tms. Nykyään väittävät että se on "ylijäämävarasto", eli tavara on priimaa. Tarkista kumminkin itse tuote ;)
Keittiökaapeista sen verran, että ovat ihan hyviä lastulevykaappeja, toimitetaan ihan palasina eli kokoamista on paljon enemmän kuin keittiötehtaan toimittamissa. Yleensä toimituksissa on kaikki mitä pitikin mukana eikä pettymyksiä ole luvassa.
Itse olen ostanut em. paikasta lähinnä ulko- ja väliovia.
KIITOS vinkistä :P
meidän taloon on keittiö tehty jokunen vuosi sitten ja jäänyt muutama ovi puuttumaan. oli kuulemma jäänyt toimittajalta tulematta(mennyt konkkaan).
no nyt sitten oltiin puolisen vuotta etitty ovia, eikä mistään. tuolta löytyi suoraan hyllystä ja serkkupoika niitä menossa jo hakemaan.
meidän taloon on keittiö tehty jokunen vuosi sitten ja jäänyt muutama ovi puuttumaan. oli kuulemma jäänyt toimittajalta tulematta(mennyt konkkaan).
no nyt sitten oltiin puolisen vuotta etitty ovia, eikä mistään. tuolta löytyi suoraan hyllystä ja serkkupoika niitä menossa jo hakemaan.