Apua! En pysty lähettämään yksityisviestiä!

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
Anneli
Uusi jäsen

Apua! En pysty lähettämään yksityisviestiä!

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Olen yrittänyt vastata saapuneeseen viestiin sekä lähettää uuden viestin, mutta jäävät makaamaan "lähtevät" -osioon. Olen sekä rekisteröitynyt että kirjautunut. Mitä teen väärin? :oops: :( :oops: :(
valtsy
Jäsen
Jäsen

Re: Apua! En pysty lähettämään yksityisviestiä!

Viesti Kirjoittaja valtsy »

etteivät ne makaisi lähtevissä niin kauan kuin vastaanottaja lukee sen, ainakin jotkut foorumisoftat toimivat näin
Virheitä tekemällä oppii - tekemään parempia virheitä.
jtbo
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja jtbo »

valtsy kirjoitti:etteivät ne makaisi lähtevissä niin kauan kuin vastaanottaja lukee sen, ainakin jotkut foorumisoftat toimivat näin
Näin tämä mielestäni toimii tässä softassa, ainakin oma viestin lähetys toimi noin sen ainukaisen kerran kun olen tuota käyttänyt :razz:
Francine
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Francine »

viesti siirtyy tosiaankin lähetetyt-kansioon vasta sitten kun vastaanottaja on sen lukenut.

ja jos taas saa ilmoituksen uudesta yksityisviestistä, muttei sellaista kuitenkaan löydy saapuneista, on lähettäjä poistanut viestin ennen kuin se on ehditty lukemaan.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Francine kirjoitti:ja jos taas saa ilmoituksen uudesta yksityisviestistä, muttei sellaista kuitenkaan löydy saapuneista, on lähettäjä poistanut viestin ennen kuin se on ehditty lukemaan.
...tai laatikkosi on täynnä.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vastaa Viestiin