Apua! En pysty lähettämään yksityisviestiä!
Apua! En pysty lähettämään yksityisviestiä!
Olen yrittänyt vastata saapuneeseen viestiin sekä lähettää uuden viestin, mutta jäävät makaamaan "lähtevät" -osioon. Olen sekä rekisteröitynyt että kirjautunut. Mitä teen väärin?

Re: Apua! En pysty lähettämään yksityisviestiä!
etteivät ne makaisi lähtevissä niin kauan kuin vastaanottaja lukee sen, ainakin jotkut foorumisoftat toimivat näin
Virheitä tekemällä oppii - tekemään parempia virheitä.
Näin tämä mielestäni toimii tässä softassa, ainakin oma viestin lähetys toimi noin sen ainukaisen kerran kun olen tuota käyttänytvaltsy kirjoitti:etteivät ne makaisi lähtevissä niin kauan kuin vastaanottaja lukee sen, ainakin jotkut foorumisoftat toimivat näin
viesti siirtyy tosiaankin lähetetyt-kansioon vasta sitten kun vastaanottaja on sen lukenut.
ja jos taas saa ilmoituksen uudesta yksityisviestistä, muttei sellaista kuitenkaan löydy saapuneista, on lähettäjä poistanut viestin ennen kuin se on ehditty lukemaan.
ja jos taas saa ilmoituksen uudesta yksityisviestistä, muttei sellaista kuitenkaan löydy saapuneista, on lähettäjä poistanut viestin ennen kuin se on ehditty lukemaan.
...tai laatikkosi on täynnä.Francine kirjoitti:ja jos taas saa ilmoituksen uudesta yksityisviestistä, muttei sellaista kuitenkaan löydy saapuneista, on lähettäjä poistanut viestin ennen kuin se on ehditty lukemaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------