Pellavarivettä
-
Tinakenkäpoika
- Jäsen

Pellavarivettä
Heijp,
elikkäs mistä ihmeestä tuota saaneen, kun paikallinen starkki ei sitä myy. JOten jos joku täällä tietää mistä netin kautta voipi ostaa ja he lähettävät postissa tms. sen, niin voisiko ystävällisesti laittaa linkin. Tampereella näyttäisi olevan, mutta en taida lähteä 140 km ajelee vain tuon takia. Kiitos jo etukäteen.
elikkäs mistä ihmeestä tuota saaneen, kun paikallinen starkki ei sitä myy. JOten jos joku täällä tietää mistä netin kautta voipi ostaa ja he lähettävät postissa tms. sen, niin voisiko ystävällisesti laittaa linkin. Tampereella näyttäisi olevan, mutta en taida lähteä 140 km ajelee vain tuon takia. Kiitos jo etukäteen.
Re: Pellavarivettä
Kyseles tuolta:
Toiminnan kuvaus
Pellavaeristeiden sekä muiden pellavatuotteiden valmistus & myynti
Virallinen toimiala
Yleistukkukauppa
Käyntiosoite
Melkoniementie 3
59310 SÄRKISALMI
Postiosoite
Melkoniementie 3
59310 SÄRKISALMI
Puhelin 020-7614680
Faksi 020-7614685
Toiminnan kuvaus
Virallinen toimiala
Yleistukkukauppa
Käyntiosoite
Melkoniementie 3
59310 SÄRKISALMI
Postiosoite
Melkoniementie 3
59310 SÄRKISALMI
Puhelin 020-7614680
Faksi 020-7614685
Uulatuotteen sivuilla on linkki valmistajan sivuille. Honka Taloma Oy on firman nimi ja tuotemerkki taisi olla Flax.
-
Tinakenkäpoika
- Jäsen

Onpi sivuilla että myynti lopetettu...kahekka kirjoitti:Uulatuotteen sivuilla on linkki valmistajan sivuille. Honka Taloma Oy on firman nimi ja tuotemerkki taisi olla Flax.
Usein noita pellavaeristeitä myyvät samat urakoitsijat kuin ekovillaa.
--
Marko
--
Marko
-
Tamminaula
- Jäsen

- Viesti:
Hei!
Tarkoitatko pellavariveellä pitkänä kuituna olevaa pellavaa vai niitä pellavaeristepaloja. Kuitupellava kuuluu valikoimiini ja olen lähettänyt sitä matkahuollon kautta ympäri Suomea. Pakkaukset on 5 kg 27,50€ ja 10kg 44€ sekä rahdit. Tällä palstalla on tietenkin mainostaminen varsinaisesti kielletty, mutta kun et onnistunut sitä muualta saamaan, niin päätin auttaa. Olen kyllä lomalla viikko 35. Yhteystietoni löytyy Tamminaula logon ( mainoksen )takaa sivun vasemmasta reunasta.
Tarkoitatko pellavariveellä pitkänä kuituna olevaa pellavaa vai niitä pellavaeristepaloja. Kuitupellava kuuluu valikoimiini ja olen lähettänyt sitä matkahuollon kautta ympäri Suomea. Pakkaukset on 5 kg 27,50€ ja 10kg 44€ sekä rahdit. Tällä palstalla on tietenkin mainostaminen varsinaisesti kielletty, mutta kun et onnistunut sitä muualta saamaan, niin päätin auttaa. Olen kyllä lomalla viikko 35. Yhteystietoni löytyy Tamminaula logon ( mainoksen )takaa sivun vasemmasta reunasta.
Marjaana, Tamminaula
-
Tinakenkäpoika
- Jäsen

Juurikin tuota ekaa. Laitanpas YV:tä sulle.Tamminaula kirjoitti:Hei!
-
Oto Hascak
- Jäsen

- Kotisivu: www.suorakon.com
- Viesti:
Juurikin tuolta tilasin omat riveeni, suoraan tehtaalta II-laatua eli hyvää ja halvalla. Voin suositella.Majori kirjoitti:Toiminnan kuvaus
Virallinen toimiala
Yleistukkukauppa
Käyntiosoite
Melkoniementie 3
59310 SÄRKISALMI
Postiosoite
Melkoniementie 3
59310 SÄRKISALMI
Puhelin 020-7614680
Faksi 020-7614685
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
http://www.suorakon.com
Espoon Ikean viereisestä K-Raudasta saa oikein hyvää pellavarivettä.