Kotibaari
Re: Kotibaari
No niin, tässä ensimmäiset lauseet tälle maan mainiolle saitille. Tervehdys kaikille. Jostainhan se on aloitettava ja tämä aihe sopii hyvin. Whiskyä kuivana ehdottomasti. Brandystä tulee pää kipeeksi. Vannoutunut Jim Beamin ystävä, mutta tällä kertaa Kanadalaista 8 vuotiasta Black Velvettiä. On muuten melkein vitosen halvempi pullo kuin JB ja näin remontin aikana kaikki säästö on kotiin päin.
Rambo
Rambo
Olipas ketju. Kaikki varmaan jo sammunu
Mä tuossa VILP:iä vielä kävin kattoo, ihan kun se mihinkään katoaisi
No mun parhain hetki on silloin kun tekee jotain ja pitkittää ja pitkittää ja sitten kun jotain saa toimimaan niin jo vain se ensimmäinen on hyvää. Olut. Whiski ilman jäitä olisi toinen mutta siitä seuraa erinäisiä "komplikaatioita" niin on yritetty välttää.
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Minä olen ollut ihan vesipoika, koska olen luullut, että rmt tarkoittaa raittiusmiestaloja.
Olisihan se ollut kauhea järkytys, jos olisit ollut vishyveden ystävä. Tai voithan ollakin, seuraavana päivänä...whiski kirjoitti:Nimimerkin mukaan, siis whiskiä kuivana.
- vesahy
- Jäsen

Viskin ystäviä täällä näkyy olevan paljon. Olenko minä ainoa, joka on konjamiiniin kallellaan?
Muuten, kuulutteko johonkin alan seuraan tai yhdistykseen? Itse olen olutseuran jäsen, vaikka remontin takia ovat tämän syksyn kokoukset jääneet väliin. Mutta ensi kuussa pitäisi olla mukana, sillä olen luvannut pitää kokouksessa esitelmän.
Muuten, kuulutteko johonkin alan seuraan tai yhdistykseen? Itse olen olutseuran jäsen, vaikka remontin takia ovat tämän syksyn kokoukset jääneet väliin. Mutta ensi kuussa pitäisi olla mukana, sillä olen luvannut pitää kokouksessa esitelmän.
Ilmottaudun konjakin ystäväksi, viski ei oikein maistu. Oluista ostaisin nuita tsekkiläisiä mieluiten, useimmin kuitenkin perussuomilaageria tulee hankittua ja myös juotua. Viimeisin rakkauren kohre on portviini ja ensimmäisenä testiin otettu Old Invalid. Suosittelen ! 
Pidän molemmista. Larsen ja Meukow suosikkeja konjakin puolella. Whiskin hinta/ laatusuhteen olen tyyytnyt arkijuomana Glen Scanlan merkkiseen juomaan
Wanha wirttynyt Whiski
Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Helppoa olisi kertoa mitä juon, koska en juo seuraavia: Kahvi, kaakao, tee, piimä, sima, viski, gini, kalja, sahti, lonkero, siideri, konjakki, viinejä (punainen ja valkoinen), samppanja, rommeistakin vain vaaleat, limuistakin vain kolaa lantrattuna jollain esim. 38% sallittuja lisäaineita (kirkkaat viinat) ja vettäkin vain jäätyneenä
Jäiköhän jotain listasta pois...
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
En minä mikään utelias ole .... een
Minulle taas on gini myrkkyä, joka saa tuntumaan kuoleman helpolta. Kirkaista senvertaa, että vaimo sanoi vuosia sitten, että älä osta Koskenkorvaa, kun sillä ei ole mitää vaikutusta. Tuota neuvoa olen noudattanut
! Ei se että ottaa jotain ole paha asia, mutta se on, jos sen ottaminen aiheuttaa pahaa perheelle ja ympäristölle. Kun muistaa, että elämästä ei selviä hengissä ja yrittää nauttia kohtuudella niistä iloista, kun on mahdollista, niin elää ehkä vähän lyhyemmän, mutta ehkä vähän antoisamman elämän? 
Wanha wirttynyt Whiski
- rautarunnari
- Jäsen

oban 10v / larsen xo
siinä järjestyksessä.
ja kun päivittäinen paukku tuntuu vähän liioittelulta, niin paikallista Lahden sinistä välipäivinä.
Lähiruoka-ajattelu on lähellä sydäntä.
H
siinä järjestyksessä.
ja kun päivittäinen paukku tuntuu vähän liioittelulta, niin paikallista Lahden sinistä välipäivinä.
Lähiruoka-ajattelu on lähellä sydäntä.
H
Kaikkien alojen erikoisasiantuntija
Täällä myös yksi olutseuran jäsen ja vaalea velko on herkkua. Tosin remppaoluena menee Lidlin tuotteetkin. Konjakki maistuu kans, mutta tilanne on nyt heikko. Appiukko kävi kylässä ja yön aikana oli konjakkipullot tyhjentynyt
. Uutta ei osteta enne kuin on varmuus, että ehdin itse myös jaolle.
Täällä menee kaikki juomat. Ei passaa turhan krattu olla. Ainut mikä on tainnut jäädä ikinä lasiin on varmaan mustikkagrappa kermalikyyrisekoitus... ja lempijuomani on ILMAINEN alkoholi.
- Tuulenhovi
- Jäsen

Meillä emännän suosikkeja on makeat siiderit sekä Dooley's... Nam!
Isännän lemppari on Corona-olut (toisena tulee tietty porilainen Karhu..
) ja viskiäkin tykkää siemailla.
Kumpainenkin olemme sitä mieltä, että kirkas pitää olla vodkaa, mieluiten Finlandiaa. Kaikki kossut, leijonat, suomi-viinat, yms. maistuu pahalta ja maku tunkee myös plissien läpi. Viineistä punaiset ei tahdo millään laskea kummallekaan, valkoisista parhaita ovat Torres San Valentin sekä Moselland Ars Vitis.
Isännän lemppari on Corona-olut (toisena tulee tietty porilainen Karhu..
Kumpainenkin olemme sitä mieltä, että kirkas pitää olla vodkaa, mieluiten Finlandiaa. Kaikki kossut, leijonat, suomi-viinat, yms. maistuu pahalta ja maku tunkee myös plissien läpi. Viineistä punaiset ei tahdo millään laskea kummallekaan, valkoisista parhaita ovat Torres San Valentin sekä Moselland Ars Vitis.
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...
- vesahy
- Jäsen

Voi jestas näitä makuasioita. Minusta nimenomaan Kossu (huomaa iso alkukirjain) on parasta kirkasta ja nimenomaan se kevytkossu esimerkiksi rapusnapsina. Mutta taskunlämmintä sen pitää olla, ehdottomasti. Silloin siinä maistuu kaikki pulloon pannut aromit, pakkasesta otettu viina vain turruttaa kielen. Ja kannattaa sitten muistaa sekin, että etanoli on itse asiassa tekninen liuotin, oli se sitten minkä mehun lisäaineena tahansa.
Mikä on "Kevytkossu"? Minusta kun on tuntunut, että kaikki kossut ovt kevyt sellaisia? 
Wanha wirttynyt Whiski