Vai eikö ÖKL anna siihen lupaa?
Pitkä?
Re: Pitkä?
Eikö tuo kaikkien aikojen nyrkkeilyottelu juuri ollut? Vai onko revanssi nyt täällä: Pitkä vs. Putki. Onko vedonlyöntitoimistot jo havahtuneet
Sori molemmille, oli vaan pakko. Molemmat on tän foorumin väriläiskiä aidoilla ja ihan järkevillä kommenteillaan mutta ei kai nyt sentään aleta haastelemaan?
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Tämä meni nyt kyllä täysin ohi...

HAH...vai haaste. Herää nyt jo putkimiess. Lämmitä pirttiäsi millä lämmität mutta unohdetaan nyt jo tämmöiset typerät vääntämiset ja haastamiset. Sinulla on pelletistä oma jyrkkä mielipiteesi ja minulla omani. Jos joku haluaa taloonsa noin hankalan ja vaativan lämmitys muodon niin se on hänen asiansa. Minä yritän ohjata ihmisiä kaikkeen muuhun kuin pellettiin.
-
Putkimiess
Sen huomaan ja ihmettelenkin tuota aatteen paloa. Sen kun ei tarvitse olla hankalaa eikä vaativaa. Minä TIEDÄN sen koska olen käyttäjä. Mutta ilmeisesti et uskalla tulla sitä toteamaan? Helppo se on huudella sieltä puskista.Pitkä kirjoitti:HAH...vai haaste. Herää nyt jo putkimiess. Lämmitä pirttiäsi millä lämmität mutta unohdetaan nyt jo tämmöiset typerät vääntämiset ja haastamiset. Sinulla on pelletistä oma jyrkkä mielipiteesi ja minulla omani. Jos joku haluaa taloonsa noin hankalan ja vaativan lämmitys muodon niin se on hänen asiansa. Minä yritän ohjata ihmisiä kaikkeen muuhun kuin pellettiin.
Tule nyt niin näytän kuinka helppoa :) Itse olen viimeksi koskenut laitteeseen joskus kesällä :)
Eihän matka Espoosta Tampereelle ja päinvastoin ole mahdoton, ehdotan että otatte erän molemmissa päissä, erä tarkoittaa että syötte perhepitsan puoliksi toistenne lämmityslaitteita ihmetellessä. Tällaisista lähdöistä syntyy elinikäisiä kaverisuhteita kun nokakkain, nyrkkeilemättä tutkitaan mitä toinen on mieltä ja miksi. Mä voin tarjota molemmat pitsat.
-Rami
-Rami
-
Putkimiess
Kiitos Rami! Juuri tulinkin Tampereelta mutta äkkiäkös sinne takaisin pääsee 
Ahaa, rauhanpiippu on nykyään perhepitsa
Takapiruna voitte ottaa keskusteluun mut, koska se joka ei ole paikalla on helppo motata lyttyyn silloin oregano purkista taistellessanne. Ennnen tapaamista käytte katsomassa tuon mun monihybridisekoprojekti -ketjun ja sitten keskustelu voisi alkaa vaikka näin: Tuuma "sanoi" että kaikki lämmitysmuodot on p...stä ja sitten sellainen kahden samaa mieltä musta olevan karjun röhötys perään...
Takapiruna voitte ottaa keskusteluun mut, koska se joka ei ole paikalla on helppo motata lyttyyn silloin oregano purkista taistellessanne. Ennnen tapaamista käytte katsomassa tuon mun monihybridisekoprojekti -ketjun ja sitten keskustelu voisi alkaa vaikka näin: Tuuma "sanoi" että kaikki lämmitysmuodot on p...stä ja sitten sellainen kahden samaa mieltä musta olevan karjun röhötys perään...
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Haastetista ja otteluista viis mutta....Putkimiess kirjoitti:Sen huomaan ja ihmettelenkin tuota aatteen paloa. Sen kun ei tarvitse olla hankalaa eikä vaativaa. Minä TIEDÄN sen koska olen käyttäjä. Mutta ilmeisesti et uskalla tulla sitä toteamaan? Helppo se on huudella sieltä puskista.Pitkä kirjoitti:HAH...vai haaste. Herää nyt jo putkimiess. Lämmitä pirttiäsi millä lämmität mutta unohdetaan nyt jo tämmöiset typerät vääntämiset ja haastamiset. Sinulla on pelletistä oma jyrkkä mielipiteesi ja minulla omani. Jos joku haluaa taloonsa noin hankalan ja vaativan lämmitys muodon niin se on hänen asiansa. Minä yritän ohjata ihmisiä kaikkeen muuhun kuin pellettiin.
Tule nyt niin näytän kuinka helppoa :) Itse olen viimeksi koskenut laitteeseen joskus kesällä :)
Noin se todella on. Minussa ei ole pätkääkään "pellepelottoman" vikaa ja sen verran laiskakin....siis vähätöinen että jos nuo Pitkän jutut pellettilämmityksestä olisi totta niin meillä lämmitettäisiin nyt jollain muulla.Putkimiess kirjoitti:Sen kun ei tarvitse olla hankalaa eikä vaativaa. Minä TIEDÄN sen koska olen käyttäjä.
Jaaha, pelletti miehet kokoaa rivejään. 
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

Putkimiess ja Pitkä saavat nyt hoitaa asian loppuun joko yksityisviesteillä tai tolla Ramin ehdottamalla ihan rakentavalla konstilla. Sen sijaan tää ketju menee nyt lukkoon. Putkimiehelle huomautuksena, että tää palsta ei ole mikään villi länsi jonne tullaan keskelle katua heittelemään haasteita ja pyörittämään rivollipyssyä sormen ympäri. Jos se oli tarkoitettu vitsiksi, niin sitten se oli huono vitsi.
Virallisesti moderointiporukan puolesta ja jo muutaman henkilökohtaisesti annetun varoituksen jälkeen totean että jos pellettikeskusteluissa ei ruveta pysymään asialinjalla, niin käyttäjille voidaan jakaa lyhyempiä tai pidempiä jäähdyttelytaukoja palstalta. Eli muistakaa se oikeen hyvin tarkkaan ennen seuraavien haasteiden heittelyitä taikka letkautusten kirjoittamista.
Tämän nyt siis kaikki asianosaisiksi itsensä kokevat ihmiset saa lukea ensimmäisenä virallisena varoituksena.
Pekka - moderaattorin (tiukka) virkapipo päässä
Virallisesti moderointiporukan puolesta ja jo muutaman henkilökohtaisesti annetun varoituksen jälkeen totean että jos pellettikeskusteluissa ei ruveta pysymään asialinjalla, niin käyttäjille voidaan jakaa lyhyempiä tai pidempiä jäähdyttelytaukoja palstalta. Eli muistakaa se oikeen hyvin tarkkaan ennen seuraavien haasteiden heittelyitä taikka letkautusten kirjoittamista.
Tämän nyt siis kaikki asianosaisiksi itsensä kokevat ihmiset saa lukea ensimmäisenä virallisena varoituksena.
Pekka - moderaattorin (tiukka) virkapipo päässä
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/