V***tus ketju
Re: V***tus ketju
Kuulemma saattaa joskus välähtää (kuten itsellä) mutta niitä kuvia ei kuulemma ikinä löydy kamerasta. Tällaista tapahtuu juuri näissä lievissä ylinopeuksissa. Jos kunnolla siihen losottaa niin kyllä kuvat tallentuu. Eli siis jotain häikkää on noissa välillä, oletettavasti siis vain salama välähtää mutta kuvaa ei laite ota. Toleranssin väitetään olevan 10km/h yli ennenkuin pitäisi välähtää. Tiedä sitten siitä.
Käsittääkseni on jonkinsortin kalibrointia noissa ja ottavat sitten sellaisia testikuvia, mutta vannomaan en mene. Eipä nuo ole itselle välähdelleet.
Alkoi ahistamaan kun pimeässä märällä mutkassa kohdatessa se vastaantulija änkeää vaan väärällä kaistalla vastaan ja näitä oli vaikka kuinka monta, eikö se keskiviiva ole sitä varten tiehen laitettu, että autoa kuljetetaan sen oikealla puolella? Vaan ei kun nämä jästipäät pelkää varmaan tien sortuvan ja auton suistuvan rotkoon (jota tien viressä ei ole) ja niin vain saa itse vetää pientareen puolelle ja toivoa, että ei kukaan kävele ilman heijastinta juuri sillä kohtaa.
Voimasana ja vielä toinenkin, jos ei auton kuljettaminen omalla kaistalla onnistu, niin taksillakin pääsee
En ole koskaan tarvinnut toista kaistaa mutkassa käyttää silloin kun on muuta liikennettä, etenkään täysin pimeässä mutkassa jossa ei varmasti näe vastaantulijoita, kovinkaan usein ei ole myöskään tarvinnut hidastaa mutkaan tullessa vauhtia, joten kyllä se kippo pitäisi omalla puolella pysyä siinä 60km/h nopeudessa jota nuo tapaukset vaikuttivat ajavan.
Mikä siinä on, että pahimmat vaaratilanteet on tulleet aina omalle kohdalle niiden aiheuttamana jotka ajavat reilusti normaalia hitaammin? Toki ei nyt mitään tilannetta pääse muodostumaan, kun osaa noita kyllä ennakoida, mutta ihmettelen vaan, kuinka aina jauhetaan ylinopeus sitä ja tätä, mutta nämä epävarmat pelkääjät tuntuu reilusti enemmän koheltavan siten että joudun toimimaan onnettomuuden välttämiseksi.
Jos ei oma henki olisi arvokas, niin pitäisi kai itsekkin olla välittämättä yhtään mitään mistään ja ajaa vain juuri kuten itse tahtoo joustamatta ja ennakoimatta pätkääkään, mutta kun arvostan omaa henkeäni, niin taidan jatkossakin toisten virheitä paikkailla, onneksi sitä tarvitsee tehdä yleensä vain taajamien lähistöllä ja sielläkin pääsääntöisesti pikkuautojen osalta, joista vielä niistäkin yli puolet ei aiheuta toimenpiteitä, mutta jokaisen pikkuaton menoa kyylään normaalia tarkemmin, sanokaa vaikka vainoharhaiseksi
Alkoi ahistamaan kun pimeässä märällä mutkassa kohdatessa se vastaantulija änkeää vaan väärällä kaistalla vastaan ja näitä oli vaikka kuinka monta, eikö se keskiviiva ole sitä varten tiehen laitettu, että autoa kuljetetaan sen oikealla puolella? Vaan ei kun nämä jästipäät pelkää varmaan tien sortuvan ja auton suistuvan rotkoon (jota tien viressä ei ole) ja niin vain saa itse vetää pientareen puolelle ja toivoa, että ei kukaan kävele ilman heijastinta juuri sillä kohtaa.
Voimasana ja vielä toinenkin, jos ei auton kuljettaminen omalla kaistalla onnistu, niin taksillakin pääsee
En ole koskaan tarvinnut toista kaistaa mutkassa käyttää silloin kun on muuta liikennettä, etenkään täysin pimeässä mutkassa jossa ei varmasti näe vastaantulijoita, kovinkaan usein ei ole myöskään tarvinnut hidastaa mutkaan tullessa vauhtia, joten kyllä se kippo pitäisi omalla puolella pysyä siinä 60km/h nopeudessa jota nuo tapaukset vaikuttivat ajavan.
Mikä siinä on, että pahimmat vaaratilanteet on tulleet aina omalle kohdalle niiden aiheuttamana jotka ajavat reilusti normaalia hitaammin? Toki ei nyt mitään tilannetta pääse muodostumaan, kun osaa noita kyllä ennakoida, mutta ihmettelen vaan, kuinka aina jauhetaan ylinopeus sitä ja tätä, mutta nämä epävarmat pelkääjät tuntuu reilusti enemmän koheltavan siten että joudun toimimaan onnettomuuden välttämiseksi.
Jos ei oma henki olisi arvokas, niin pitäisi kai itsekkin olla välittämättä yhtään mitään mistään ja ajaa vain juuri kuten itse tahtoo joustamatta ja ennakoimatta pätkääkään, mutta kun arvostan omaa henkeäni, niin taidan jatkossakin toisten virheitä paikkailla, onneksi sitä tarvitsee tehdä yleensä vain taajamien lähistöllä ja sielläkin pääsääntöisesti pikkuautojen osalta, joista vielä niistäkin yli puolet ei aiheuta toimenpiteitä, mutta jokaisen pikkuaton menoa kyylään normaalia tarkemmin, sanokaa vaikka vainoharhaiseksi
Myös tilanteessa, jossa olet riittävän kaukana vasemmalla kaistalla, ettei kuvasektori riitä rekiterikilpeen riittävän tarkasti. Tällöin voit ohittessasi laukaista kyllä kameran, mutta ohitettavan auton kilvet näkyy, näin minull eyksi poliisi kertoi
! Tosin ei ole tullut käytännössä koeteltua, kun tuota ylimääräistä pätäkkää ei tunnu kertyvän, ei sitten millään. 
Wanha wirttynyt Whiski
Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
Lainavehkeet.
Miksi kaikki lainattu hajoaa aina just mun käsiin?
Eikös viikonloppuna pitäny saada tavaraa liikkumaan, mutta oma paku on paikkauksessa, joten lainasin näppäränä tutun autoa jossa on koukku. Pääsin perhana melkein kohteeseen asti tyhjä kärry perässä ja yhtäkkiä vaihdelaatikosta katos sivuttaisliike. Noooh, yks pikku osa irti/rikki. Siinä meni sit samalla meikäläisen tavaroiden haku sekä pvalilan halot. Perkele.
Onneks sain auton korjattua kotipihassa siten, että toimii muitakin vaihteita kuin 3. ja 4. :)
Omitajalle kerroin tietysti miten kävi eikä hän ollut muuta kuin pahoillaan.
Ehkä jo kohta opin, vaikka lainaaminen on mielestäni jaloa sekä taloudellista tietyissä tilanteissa, että aina jokin menee rikki.
-Johny
Miksi kaikki lainattu hajoaa aina just mun käsiin?
Eikös viikonloppuna pitäny saada tavaraa liikkumaan, mutta oma paku on paikkauksessa, joten lainasin näppäränä tutun autoa jossa on koukku. Pääsin perhana melkein kohteeseen asti tyhjä kärry perässä ja yhtäkkiä vaihdelaatikosta katos sivuttaisliike. Noooh, yks pikku osa irti/rikki. Siinä meni sit samalla meikäläisen tavaroiden haku sekä pvalilan halot. Perkele.
Onneks sain auton korjattua kotipihassa siten, että toimii muitakin vaihteita kuin 3. ja 4. :)
Omitajalle kerroin tietysti miten kävi eikä hän ollut muuta kuin pahoillaan.
Ehkä jo kohta opin, vaikka lainaaminen on mielestäni jaloa sekä taloudellista tietyissä tilanteissa, että aina jokin menee rikki.
-Johny
-
maza the oulu
- Jäsen

No eipä tuolta tullu ko 85 ekun lasku, neljänkympin alueeella oli mittarissa 55, 85ekua menee viikonlopun aikana poke maksuihin 
YKSIN EN OLE MITÄÄN MUTTA VAIMONI KANSSA OLEN VOITTAMATON.
No nyt kyllä ihan aiheesta uskoisin tänne kirjoittavani.
Meillä paikallisesta kaupasta siirtyi postipalvelut tuollaiseen kuntalaisten palvelupisteeseen. No eipä siinä mitään sinällään, mutta ei ole sinkulle reissutyöläiselle ainakaan tarkoitettu ko puoti, kun se ei ole auki lauantaisin eikä tietenkään sunnuntaisin, arkisinkin vain klo 15 saakka ja vain yhtenä päivänä klo 17 saakka. Ainoastaan lomalla ollessani voin siis käyttää ko. puodin palveluja.
Jos tilaan jotain postimyynnistä, niin mitä teen? Jätän tilaamatta?
Postikuljetkusien hinnat ovat kohonneet älyttömyyksiin ja silti toimintaa supistetaan, alkaa tatti kasvaa pikkuhiljaa otsaan...
Meillä paikallisesta kaupasta siirtyi postipalvelut tuollaiseen kuntalaisten palvelupisteeseen. No eipä siinä mitään sinällään, mutta ei ole sinkulle reissutyöläiselle ainakaan tarkoitettu ko puoti, kun se ei ole auki lauantaisin eikä tietenkään sunnuntaisin, arkisinkin vain klo 15 saakka ja vain yhtenä päivänä klo 17 saakka. Ainoastaan lomalla ollessani voin siis käyttää ko. puodin palveluja.
Jos tilaan jotain postimyynnistä, niin mitä teen? Jätän tilaamatta?
Postikuljetkusien hinnat ovat kohonneet älyttömyyksiin ja silti toimintaa supistetaan, alkaa tatti kasvaa pikkuhiljaa otsaan...
Nyt voi tähän ketjuun osallistua. 
"Rautakauppias jumalan armosta, ei täällä myyjät nauti ihmisarvosta.."
Pomo v***ttaa. Ei voi sanoa asioita suoraan, pitää vain hymistellä. Ihme touhua, ei saa kiitosta ikinä. Ei.
Elämä on jatkuvaa opettelua ja myyntipuheisiin kannattaa suhtautua varauksella
Joo, pomon takia mäkin voisin kirjottaa tähän ketjuun joka helkkarin arkipäivä. Vaan ei auta kun antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja toivoa, että joskus osuis mukavampi pomo kohdalle...
Maanantai-iltana tulin parin viikon etelän reissusta ja kävin ekaks ulkosaunalla. Ekaks ihmetytti kun väliovi oli jäätynyt karmiin kiinni ja kun pääsin sisälle, niin paisuntasäiliöstä lähtevästä putkesta pukkas n. 6 barin voimalla ruosteista vettä kattoon, oli pukannut ainakin viikon. Hyvästi kaikki itse tehty punahonkalattiaa myöten. Katto, laattalattia, lattialämmitys, seinäpanelointi, takkahuoneen lattia villoineen ym ym menee uusiks. Onneks on vakuutus, jotain hyötyä siitäkin.
Voihan räkä, tuossa on aihetta tähän ketjuun kerrakseen, ei niistä vakuutuksista taida kaikkea sitä oman työn määrää saada koskaan poislapanen kirjoitti:Maanantai-iltana tulin parin viikon etelän reissusta ja kävin ekaks ulkosaunalla. Ekaks ihmetytti kun väliovi oli jäätynyt karmiin kiinni ja kun pääsin sisälle, niin paisuntasäiliöstä lähtevästä putkesta pukkas n. 6 barin voimalla ruosteista vettä kattoon, oli pukannut ainakin viikon. Hyvästi kaikki itse tehty punahonkalattiaa myöten. Katto, laattalattia, lattialämmitys, seinäpanelointi, takkahuoneen lattia villoineen ym ym menee uusiks. Onneks on vakuutus, jotain hyötyä siitäkin.
Vituttaa kun remontoiminen on tosi hienoa mutta se on kaikki lapsilta ja vaimolta pois ja uuvuttaa kun tämä ei koskaan lopu ja pian lapset muuttaa pois kotoa ja hiukset on pudonnut päästä ja mä huomaan et mä oon vain remontoinut ja käynyt töissä ja kaikki kusettaa remonttihommissa. Vituttaa.
NOTE! Tämän remontointiaiheisen tekstin on kirjoittanut samettihousuhumanisti. Lähdekritiikki kunniaan.
Jotenkin tämä tuolta Pvalilalta oli hyvin heitetty, niin lainaan (hänen tietämättään) sen tähän, vaikka v***ako se mitään auttaaTimoAB kirjoitti:Vituttaa kun remontoiminen on tosi hienoa mutta se on kaikki lapsilta ja vaimolta pois ja uuvuttaa kun tämä ei koskaan lopu ja pian lapset muuttaa pois kotoa ja hiukset on pudonnut päästä ja mä huomaan et mä oon vain remontoinut ja käynyt töissä ja kaikki kusettaa remonttihommissa. Vituttaa.
pvalila kirjoitti: Rintamamiestalon ostajia varten pitää kuulemma tehdä aivan oma tautiluokituksensa: muutoin aivan järkeviä ja vastuuntuntoisia ihmisiä, mutta hassahtavat taloremontteihin, joista jokainen on itsessään seuraavan remontin alku. Alussa on rikki talo, lopuksi mies. Tauti on jossain määrin perinnöllinen ja paraneminen harvinaista: rajun alkuvaiheen jälkeen sairaus onneksi rahanpuutteen vuoksi rauhoittuu ja jää yleensä latentiksi siihen asti, kunnes jostain taas siunaantuu vähän rahaa ja remonttivirus valtaa taas uhrinsa täydellisesti.
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...