"Näytä uudet viesti"-ongelma

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
Tonu
Jäsen
Jäsen

"Näytä uudet viesti"-ongelma

Viesti Kirjoittaja Tonu »

Tuossa näytä uudet viestit kohta ei päivity ollenkaan. Tällä hetkellä se näyttää että uusia viestejä on 224 ja vanhin oli jostain 11.12. vaikka todellisuudessa on tullut viime käynnin jälkeen 8 uutta viestiä. Olen viimeisen 4 päivän aikana käynyt useamman kymmentä kertaa sivuilla. Missä mättää?
Koitin katsoa asetuksetkin läpi mutta niissä ei kai vikaa. Eikö sivu rekisteröi käyntiäni vai mitä. Koitin "merkitse kaikki viestit luetuiksi mutta silti vaan pysyy nuo luetutkin viestit uusissa viesteissä mutta niistä häviää se punainen pallukka.
Tulikohan nyt tarpeeksi sekavasti selitettyä :-D
rmt vm-56. 140m²+60m²+45m². Pelletillä lämpiää komiasti torppa
Ari
Admin

Re: "Näytä uudet viesti"-ongelma

Viesti Kirjoittaja Ari »

Huomioin tänään saman asian. Minä en olen juurin nyt päivittänyt mitään tai muuttanut asetuksia, mutta tutkin mistä tuo johtuu.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Syy ei ole selvinnyt, mutta sivun alareunan linkki Poista evästeet näyttää auttavan.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Tomppa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Ei muuten tule yksityisviesteistä ilmoitusta s-postiin ainakaan mulla vaikka ennen on tullut...
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Tomppa kirjoitti:Ei muuten tule yksityisviesteistä ilmoitusta s-postiin ainakaan mulla vaikka ennen on tullut...
Eihän laatikkosi vaan ole täynnä. Tätä ongelmaa on toki satunnaisesti ilmennyt ennenkin.
Tomppa
Jäsen
Jäsen

Ei ole täynnä kun tosi aktiivisesti sitä tyhjennän.Mistä lie johtuu mutta eipä tuo nyt mikään ongelma ole.
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Ari kirjoitti:Syy ei ole selvinnyt, mutta sivun alareunan linkki Poista evästeet näyttää auttavan.
Ei tunnu auttavan, keskustelujen lista sen kun kasvaa. Käyttis mulla on Win2K Pro ja selain IE 6.0.2800.1106. Wintura on virallinen, joten siinä toimivat automaattiset päivitykset. Viimeksi tällä viikolla tuli puolisen tusinaa kriittistä, kaikki on jo asennettuna.
vesahy
Jäsen
Jäsen

Yritin poistoa uudestaan ja buuttasin koneen. Nyt lista tyhjeni. Linkki tuolla alakerrassa on todella huomaamaton.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Tyhjensin foorumin välimuistin, jos vaikka auttaisi. Pitänee ottaa varmuuskopioita tiheämpään jos tässä on kyse jostakin muusta.
vesahy
Jäsen
Jäsen

No niin, lista on taas ennallaan, siinä on 11.12 lähtien kaikki keskustelut, joihin on tullut uusia viestejä.
Niissä, joita en ole lukenut, on punainen pallukka, luetuissa harmaa.
Tomppa
Jäsen
Jäsen

No niin,nyt pärähti kaikki uupuvat YV-ilmoitukset sähköpostiin eli asia lienee kunnossa.
Tonu
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tonu »

Nyt näyttää toimivan :-D
rmt vm-56. 140m²+60m²+45m². Pelletillä lämpiää komiasti torppa
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Mulla ei toimi noiden uusien viestien päivitys vieläkään, tyhjensin illalla evästeet ja sama juttu vaivaa yhä.

Ite huomasin, että ongelma näkyi ekan kerran ton Tiedote-muotoon laitetun Google AdSense-ketjun kohdalla. Se näyttää punaista koko ajan, vaikka sen käviskin lukemassa, ja samaan aikaan koko lista alkoi venymään. Tiedotteitahan ei vissiin ole tän uuden foorumin aikana käytetty, voisko olla että toi ominaisuus bugaa ja se sotkis sitten systeemejä?

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Vastaa Viestiin