Tuossa näytä uudet viestit kohta ei päivity ollenkaan. Tällä hetkellä se näyttää että uusia viestejä on 224 ja vanhin oli jostain 11.12. vaikka todellisuudessa on tullut viime käynnin jälkeen 8 uutta viestiä. Olen viimeisen 4 päivän aikana käynyt useamman kymmentä kertaa sivuilla. Missä mättää?
Koitin katsoa asetuksetkin läpi mutta niissä ei kai vikaa. Eikö sivu rekisteröi käyntiäni vai mitä. Koitin "merkitse kaikki viestit luetuiksi mutta silti vaan pysyy nuo luetutkin viestit uusissa viesteissä mutta niistä häviää se punainen pallukka.
Tulikohan nyt tarpeeksi sekavasti selitettyä
Ari kirjoitti:Syy ei ole selvinnyt, mutta sivun alareunan linkki Poista evästeet näyttää auttavan.
Ei tunnu auttavan, keskustelujen lista sen kun kasvaa. Käyttis mulla on Win2K Pro ja selain IE 6.0.2800.1106. Wintura on virallinen, joten siinä toimivat automaattiset päivitykset. Viimeksi tällä viikolla tuli puolisen tusinaa kriittistä, kaikki on jo asennettuna.
No niin, lista on taas ennallaan, siinä on 11.12 lähtien kaikki keskustelut, joihin on tullut uusia viestejä.
Niissä, joita en ole lukenut, on punainen pallukka, luetuissa harmaa.
Mulla ei toimi noiden uusien viestien päivitys vieläkään, tyhjensin illalla evästeet ja sama juttu vaivaa yhä.
Ite huomasin, että ongelma näkyi ekan kerran ton Tiedote-muotoon laitetun Google AdSense-ketjun kohdalla. Se näyttää punaista koko ajan, vaikka sen käviskin lukemassa, ja samaan aikaan koko lista alkoi venymään. Tiedotteitahan ei vissiin ole tän uuden foorumin aikana käytetty, voisko olla että toi ominaisuus bugaa ja se sotkis sitten systeemejä?