Kävin sivuilla, mutta en mä sieltä kyllä mitään tuolla hintaa löytänyt. Halvimmat hinnat tais olla kutakuinkin tuo 40€ / M2wille.penttila kirjoitti:Halpaa hyvännäköistä liuskekiveä löytyy Orivedeltä. Liuskemestareilta, 40 €gee peräkärry!
http://www.liuskemestarit.fi
Erilainen sauna
Re: Erilainen sauna
öljyllä lämmittäminen on kallista
sähköllä lämmittää vielä kalliimmalla
maalämmön perustuskustannukset on älyttömät
eikä aurinkokaan Suomessa lämmitä tarpeeksi...
...taidanpa vetää villasukat jalkaan
sähköllä lämmittää vielä kalliimmalla
maalämmön perustuskustannukset on älyttömät
eikä aurinkokaan Suomessa lämmitä tarpeeksi...
...taidanpa vetää villasukat jalkaan
Jaahas, nyt tulee meidän maakunnan piälehti tekemään juttua allekirjoittaneen saunasta, niin erikoinen taitaa tämä olla, et kiinnosti maakuntatasolla asti. Arvatkaa tuliko kiire saada se esittelykuntoon? Kesken on edelleen, kattopanelointi oli pakko pysäyttää suihkun yläpuolelle, jotta saa vedettyä parit ledit kattoon, joten kameramies saa vääntää itseään monille mutkille :) et saa otettua siedettäviä kuvia..
Saas nähdä mitkä ovat kommentit sen jälkeen kun juttu julkaistu..
Saas nähdä mitkä ovat kommentit sen jälkeen kun juttu julkaistu..
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
hieno sauna, onko mitään uutta? 
no semmonen on uutta, että tuossa pylväässä on kiviä liikaa eli tuo pitää purkaa ja laittaa isompaa kiveä ja harvempaan kuin kuvissa näkyy. Tämä on tällaista testausta kun tekee uutta eli yrityksen ja erehdyksen kautta mennään :). Muuten on sauna toiminut bueno ja kellari tosiaan pysyy lämpimänä useamman päivän kylpemisen jälkeen noiden kiviseinien ansiosta. Jos oisin päätynyt perinteiseen kaakeliin niin ei olisi sama tilanne ja lämpösäästö kellarin osalta on melkoinen, lämpö kun nousee alhaalta ylöspäin. Positiivinen vaikutus myös keskikerroksen osalta
Toi mun sauna on nähtävyys, kaikki kyselee siitä ja se on hyvä se! heinäseipäät, lauteet jne ovat toimineet tosi ok, ei mitään ongelmia. Tuo liberonin oma öljy on must. Minä vain "unohdin"
käsitellä jalkatilat sillä mutta pesut ym ni ei ongelmia. Ei irtoa väriä eikä jalkapohjat mustana, joten tosi hyvä maali, suosittelen :)
Toi mun sauna on nähtävyys, kaikki kyselee siitä ja se on hyvä se! heinäseipäät, lauteet jne ovat toimineet tosi ok, ei mitään ongelmia. Tuo liberonin oma öljy on must. Minä vain "unohdin"
-Madde-
Löysin tämän tarinan vasta nyt ja tuo kuvapalvelu on vaihtanut tässä välissä nimensä...
Onkohan näitä kuvia vielä nähtävissä jossain, olisin kovin kiinnostunut kun on tuo oma RMT:n kellarisauna menossa remonttiin. :)
- Mikko
Onkohan näitä kuvia vielä nähtävissä jossain, olisin kovin kiinnostunut kun on tuo oma RMT:n kellarisauna menossa remonttiin. :)
- Mikko