nyrkin kokoisia kiviä

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
Akuankka
Jäsen
Jäsen

nyrkin kokoisia kiviä

Viesti Kirjoittaja Akuankka »

mistäs saisi nyrkin kokoisia kiviä kun tarvitsisin aika pienen määrän, luokkaa 200 kiloa? Tulevat sokkelin vierustalle parin metrin pätkälle. Tonnin kivipusseja saa tilattua mutta nyt pitäisi saada pikaisesti ja mieluiten Helsingistä? Itse voisin käydä hakemassa peräkärryllä.
Limes
Jäsen
Jäsen

Re: nyrkin kokoisia kiviä

Viesti Kirjoittaja Limes »

Kenties joku lähialueen sorakeisari...suljetustakin montusta saattaa löytyä,siis josta ei enää soraa löydy.
Varo vyörymiä jos itse kuoppaan menet.

Tuohan on osittain ongelmajätettä missä seulotaan esim salaojasoraa.
whiski
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja whiski »

Seulanpääkivi ongelmajäte? No jo vain meni metsään, paas meinaan katsoa jostain viherliikkeen pihalta noiden hintoja, niin huomaat, että ompa arvokasta jätettä.
Wanha wirttynyt Whiski

Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
lmfmis
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430

Viesti Kirjoittaja lmfmis »

Akuankka kirjoitti:mistäs saisi nyrkin kokoisia kiviä kun tarvitsisin aika pienen määrän, luokkaa 200 kiloa? Tulevat sokkelin vierustalle parin metrin pätkälle. Tonnin kivipusseja saa tilattua mutta nyt pitäisi saada pikaisesti ja mieluiten Helsingistä? Itse voisin käydä hakemassa peräkärryllä.

Kivikopla myy irtotavaraa - kehä III
Limes
Jäsen
Jäsen

whiski kirjoitti:Seulanpääkivi ongelmajäte? No jo vain meni metsään, paas meinaan katsoa jostain viherliikkeen pihalta noiden hintoja, niin huomaat, että ompa arvokasta jätettä.
Vaan harvan viherliikkeen pihassa seulotaan soraa ?? Tai en minä tiedä vaikka seulotaankin :-D
Mutta hiekkamontussa missä seulotaan soraa eikä itse kiviä murskata murskeeksi niin tuntuisi minun mielestä että kivet on jokseenkin turhia ??
HillyMan
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja HillyMan »

Ei ne oo turhia vaan kalliita kiviä joita koputellaan kivimiesten toimesta kerrostalojen ja julkisten tilojen pihamaalle.
"Hyvä tuppaa tuleen vaikka keskinkertasta yrittää "
Limes
Jäsen
Jäsen

HillyMan kirjoitti:Ei ne oo turhia vaan kalliita kiviä joita koputellaan kivimiesten toimesta kerrostalojen ja julkisten tilojen pihamaalle.
Selväksi tuli,olin väärässä. Tarviikin vinkata kaverille että heidän tyhjiin kalutussa hiekkahaudassa lymyää vieläkin omaisuus :shock:

edit: vielä kun hyväksyttävä nyrkin koko selviää :-)
lmfmis
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430

Viesti Kirjoittaja lmfmis »

Limes kirjoitti: Selväksi tuli,olin väärässä. Tarviikin vinkata kaverille että heidän tyhjiin kalutussa hiekkahaudassa lymyää vieläkin omaisuus :shock:
On se. Lajiteltuna, mitattuna ja jakeluvalmiina. Muuten ei.

Jalostusta se on sekin.
whiski
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja whiski »

Juu ja jos menet omin luvin hakemaan jostain "hylätyltä" montulta ja jäät kiinni, niin maksat kuin kuusivaras ja saat sakot vielä kaupan päälle.
Wanha wirttynyt Whiski

Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
Vastaa Viestiin