Talo Lego-periaatteella

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
JHakkinen
Jäsen
Jäsen

Talo Lego-periaatteella

Viesti Kirjoittaja JHakkinen »

Mielenkiintoinen uutinen. Ahvenanmaalainen pariskunta rakentaa taloa lego-periaatteella, puisista palikoista. Kannattaa käydä vilkaisemassa.

http://www.ts.fi/online/kotimaa/56309.html
pikkumiäs
Jäsen
Jäsen

Re: Talo Lego-periaatteella

Viesti Kirjoittaja pikkumiäs »

Kaikkea sitä tehdään.
Varmaa on, että totuuden puhuja paljastuu aina.
JHakkinen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja JHakkinen »

Periaatteessa jos suunnittelisin uuden rakentamista, niin pitäisin tuota yhtenä mielenkiintoisena vaihtoehtona. Näin asiaa enempää tuntematta voisin sanoa että mieluummin pystyttäisin itse tuollaisen kuin jonkun "älvsby"-talon.
tuuma
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tuuma »

JHakkinen kirjoitti:Periaatteessa jos suunnittelisin uuden rakentamista, niin pitäisin tuota yhtenä mielenkiintoisena vaihtoehtona. Näin asiaa enempää tuntematta voisin sanoa että mieluummin pystyttäisin itse tuollaisen kuin jonkun "älvsby"-talon.
Aika mielenkiintoinenhan tuo on, varsinkin jos voi purkaa samanlailla kuin lego- rakennelmat ja tehdä parin vuoden päästä hieman erilaisen kämpän, isomman tai pienemmän, tilanteen mukaan :-) Tai jos vaihtaa maisemaa niin ottaa talon mukaan.

Älväriä ei tosin tarvitse itse pystyttää ollenkaan. Senkuin katselee viikon vieressä kun muut kasaa ja sitten menee itse sisään ja napsauttaa jääkaapin ja saunan päälle :neutral:
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Jokapaikanhöylä
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jokapaikanhöylä »

JHakkinen kirjoitti:Periaatteessa jos suunnittelisin uuden rakentamista, niin pitäisin tuota yhtenä mielenkiintoisena vaihtoehtona. Näin asiaa enempää tuntematta voisin sanoa että mieluummin pystyttäisin itse tuollaisen kuin jonkun "älvsby"-talon.

Samma här! :mrgreen:
"Köyhän pitää osata kaikkea.."

"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä.."

"Ole säästäväinen, säästä itseäsi.."
Joni I
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Joni I »

Jotenkin tulee mieleen nuo sata vuotta vanhat huvilat, siis porvareiden kesäasunnot, joista jotkut muurattiin lankunpätkistä, 50-100cm. Yleensä lähistöllä sijaitsi saha ja materiaali oli sopivaa hukkaa kesäasunnon rakentamiseksi.
Vastaa Viestiin