Mä olenkin sitten poikkeava yksilö ja ihan tavan duunari
Ilmastointiasennuksia ja rakennuspeltihommia tullu tehtyä viimeset 13 vuotta ja sitä ennen metallihommia muuten vaan. Telakallakin tullu oltua, lähinna varustelu puolella. Tiedä sitten mitä sitä rupee tekemään isona
Meillä puuhailee talon kimpussa valokuvaaja ja ATKhortonomi. Eli neiti on käynyt valokuvaus linjan käsi- ja taideteollisessa (ei välttämättä tarkoita että olisi oikea valokuvaaja:) ), miekkonen (käynyt myös ko koulun metalli- & kivipuolen) on sellainen tietsikkahörhelö, atk-tukihenkilö/ohjelmoija ja jotain sinnepäin. Rakenteli ja korjasi myös tietsikoita työkseen. Työttöminä kylläkin tällä hetkellä molemmat, ei se paha asia tosin aina ole, jää aikaa enemmän taloon ja puutarhaan.
Atk-tukihenkilö lukee meikäläisenkin tilinauhassa. Ensimmäiset kummenen vuotta työelämässä tuli puuhailtua autojen kanssa - asennustyötä ja autonrakennusta. Ensimmäinen tutkinto oli moottoriasentaja, toinen autoteknikko ja viimeisimpänä mekatroniikkainsinööri. Eli raudan kanssa olen työskennellyt ja tutuksi tullut, mutta kyllä tässä alkaa puukin kanssa pärjätä.
Viimeksi muokannut Ari, To Huhti 27, 2006 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toistakymmentä vuotta YLE:ssä leikkaajana. Työskentelen pääasiassa draamasarjojen kimpussa. vuoden -50 rintamiestalossa on asusteltu perheen kanssa vasta kuukauden päivät, mutta näillä sivuilla on tullut roikuttua jo viime vuoden lopulta lähtien.
Ite oon yrittäjä, omistan pienen fotoliikkeen. Isäntä on ahtaaja.
J&J, ootteko kenties opiskelleet Petäjäveden käsi-ja taideteollisessa?
Oon nimittäin ite käynyt ko. koulussa valokuvauslinjan.
Pettuvedellä hyvinkin Itse siis kävin siellä valokuvauslinjan ja miekkonen on käynyt metalli&kivi-puolen savonlinnan käsi- ja taideteollisessa.
Milloin olet opiskellut petäjavedellä? Itse valmistuin 2002.