Keittiöremontti-ideoita
Keittiöremontti-ideoita
Moi!
Olisko jollain lähettää ideoita tai vinkkejä keittiöremonttiin. Keittiöni on tällä hetkellä perus rintamamiestalo keittiö. Haluaisin repiä kaikki irti ja tehdä keittiöstä modernimman. Olisko kellään siis ideoita tai kuvia omista uudistuksista?
Olisko jollain lähettää ideoita tai vinkkejä keittiöremonttiin. Keittiöni on tällä hetkellä perus rintamamiestalo keittiö. Haluaisin repiä kaikki irti ja tehdä keittiöstä modernimman. Olisko kellään siis ideoita tai kuvia omista uudistuksista?
Re: Keittiöremontti-ideoita
Ideoitahan piisaa, omiksi ja kaikkien tuttujen riesaksi asti
Laita keittiöstäsi kuvia/pohjapiirustus ja kerro vähän millaisia ideoita haluaisit(kalustesuunnitelmaa, värejä, tyyliä, pikkujuttuja?). Ja tuolta sisustuspuolelta voisi löytyä vielä paremmin vinkkejä!
Kannattanee aloittaa tuolta projektiosiosta koluamaan palstalaisten projekteja joissa on myös keittiöiden kuvia runsaasti.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=10&t=7619jossuva kirjoitti:Moi!
tuolla on muutama kuva meidän keittiörempasta, joka laajeni alkuperäisistä ajatuksista jonkin verran...
Jani&Sanna
Projektiosiossa meidän tekele; http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... a&start=15
- sivulla 5 on vähän tyylikkäämmällä pöydällä.
- sivulla 5 on vähän tyylikkäämmällä pöydällä.
Voisit laittaa kuvia tänne tuosta nykyisestä keittiöstäs, niin näkis hiukan, että mimmonen tila on kyseessä.jossuva kirjoitti:Moi!
Ystävällisin terveisin Mize
Hei! Löysinpäs jonkun ikivanhan ketjun, mihin saan tungettua kuvan meidän keittiöstä
Se on nyt valmis, ja niin onnellisena ja ylpeenä täytyy vähän muillekin hehkuttaa
(vaikkei kyllä alunperin ollutkaan vanha kunnon rintamamiestalo-keittiö, vaan 80-luvulla uusittu kammotus)
Ennen:

Nyt:

Ennen:

Nyt:

Ikealla on hyvä suunnitteluohjelma joka pelaa jonkun aikaa kunnes pitää ladata uusiks. Ei sitä keittiötä silti pidä ostaa ikeasta, noi standardit ovat kumminkin samat kaikilla. Kannattaa kokeilla!
Varmaa on, että totuuden puhuja paljastuu aina.
-
Jarppi78
- Jäsen

Perusteleppa tuo miksi ei pitäis ikeasta ostaa? Mä löydän pari puolesta heti:pikkumiäs kirjoitti:Ikealla on hyvä suunnitteluohjelma joka pelaa jonkun aikaa kunnes pitää ladata uusiks. Ei sitä keittiötä silti pidä ostaa ikeasta, noi standardit ovat kumminkin samat kaikilla. Kannattaa kokeilla!
+ Halvempi kuin moni muu
+ Helppo laskea tarjous juurikin tuolla suunnitteluohjelmalla
+ Kaappien rungot ainakin olleet paksumpaa tavaraa kun kilpailijoiden
+ 25 vuoden takuu
Itselle ainakin tulee ikea keittiö kun sen uusimisen aika tulee.
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

Mä en ota kantaa siihen että kannattaako ostaa Ikeasta vai ei, mutta tuota Ikean ohjelmaa olen itsekin käyttänyt moneen kertaan kun oon suunnitellut ihmisille keittiöitä. On helppo näyttää 3D-kuva siitä että tämmöinen siitä tulis ja sitten ruveta piirtämään CADilla varsinaisia kuvia, joissa voi sitten unohtaa kokonaan kaikki moduulimitat ja vakiohöpötykset.
Hyvä ohjelma kaiken kaikkiaan. Ite oon paljolti 2D-mies, kun olen aikanaan autocadin opetellut. Monella vaan ei ole kykyä hahmottaa tilaa kaksiulotteisista kuvista, niin että toi Ikean 3D-osio on hiton kätevä niihin ensivisualisointeihin.
Pekka
Hyvä ohjelma kaiken kaikkiaan. Ite oon paljolti 2D-mies, kun olen aikanaan autocadin opetellut. Monella vaan ei ole kykyä hahmottaa tilaa kaksiulotteisista kuvista, niin että toi Ikean 3D-osio on hiton kätevä niihin ensivisualisointeihin.
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Rautalankaa.... Tarkoitin et vaik ohjelmaa käyttää ei silti tarvitse ostaa ikeasta.
Tosin olen kyllä muutaman Ikean keittiön asentanut, enkä itse ikimaailmassa osta moista tingentangelipakettia, jossa tasojen pintana ei ollut laminaatti!
Tosin olen kyllä muutaman Ikean keittiön asentanut, enkä itse ikimaailmassa osta moista tingentangelipakettia, jossa tasojen pintana ei ollut laminaatti!
Varmaa on, että totuuden puhuja paljastuu aina.
Samaa lastulevy hötöä ne muutkin toimittajat käyttää ei vaan niin paksua, kun ikealla rungot 18mm ja muilla 16mm. Tasot voi ostaa eri paikasta. Itellä kyllä toi hinta ratkaisi aika paljon, koko keittiö remppa maksoi 4750€ sisältäen kaiken kalusteet, pöytätasot, lattian,seinämaalit,kattopanelit,listat, kodinkoneet,hanan. Keittiö ei kyllä ole mikään suuri jotain 9m2.
Tietty puusepällä saa teetettyä varmaan edullisimmin kalusteet ja kestävät kulutusta, mutta eipä nuissa paljon rasitukselle joudu muutkun tasot ja kodinkoneet
Tietty puusepällä saa teetettyä varmaan edullisimmin kalusteet ja kestävät kulutusta, mutta eipä nuissa paljon rasitukselle joudu muutkun tasot ja kodinkoneet
Onkos kukaan muuten teettänyt keittiötään ihan puusepällä? Millaisia ratkaisuja ja millaisia hintaluokkia? Ei huvittaisi 1800-luvun taloon laittaa ikeakeittiötä eikä mitään muutakaan valmispakettia... Ei jotenkin istu mun silmään..
Hyvä siitä tulee kun vähän maalaa...
Kysele nyt alkuun vaikka tuolta: http://www.elisanet.fi/hausjarvenkalust ... nhalli.htmjuhapaas kirjoitti:Onkos kukaan muuten teettänyt keittiötään ihan puusepällä? Millaisia ratkaisuja ja millaisia hintaluokkia? Ei huvittaisi 1800-luvun taloon laittaa ikeakeittiötä eikä mitään muutakaan valmispakettia... Ei jotenkin istu mun silmään..
Kun näyttäisitte olevan jopa samalta paikkakunnalta.
Aamen edelliselle!Meillä on Hausjärvenkalusteen tekemä keittiö massiivipuusta ihan runkoja myöden josta on ollut juttua täällä ennenkin.Piirrä jonkinlaiset kuvat ja kysy tarjous,veikkaan että yllätyt iloisesti. 
Voin YV:llä kertoa ihan hintatietojakin vaikka taitaa niistä ollut puhetta joskus ihan täällä foorumillakin.
Voin YV:llä kertoa ihan hintatietojakin vaikka taitaa niistä ollut puhetta joskus ihan täällä foorumillakin.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.