Miltäpäs tämä vaikuttaa noin äkkiseltää?
http://www.etuovi.com/kohde/558005
Leivinuuni tuolla ehkä on ollu, joka on muurattu umpeen. Kuulosti vähä hassulta välittäjän arvailulta, mutta selvii ehkä jostai piirustuksista? Kokolattiamattoa oli kans aika paljon. Kylpytilat jäi mulla vähä hataran muistin varaan, mutta taisivat puuttua eli siis saunan yhteydessä olisi. Sauna ja varastotiloja kellarissa, kuten myös tuo autotalli. Mitään pistävää hajua ei ainakaa tuolloin esiintynyt. Kellarin lattia oli betonia ja oliko sitten autotallissa ihan maapohja. Mutta miltäs tämä noiden kuvien perusteella näyttäis? Tässä asuu nyt vanhempi naishenkilö joten viime vuosina ei varmaa hirveesti oo remontteihin laitettu rahaa.
Mites tuo hinta? Kuulemma tästä yks tajous on jätetty, mutta se ei ainakaan ole minun tekemä (vielä).
Järvenpäästä
Järvenpäästä
---
Vuoden 1959 Siporex-talo
Vuoden 1959 Siporex-talo
- rautarunnari
- Jäsen

Re: Järvenpäästä
kaikki on suhteellista, mutta mutta...
järvenpään kaakkolassa, joka on kai se "hyvä alue" jäkessä, sai tuollaisen -80 luvun alussa rakennetun, saman kokoisen pinta-alaltaan samaan hintaan. eli kannattaako sitten vai ei... sijainti painaa paljon, tosin tontti oli alle tuhannen neliötä, oma kuitenkin. käyttökustannukset selkeästi pienemmät kuin tuossa ja selkeästi paremmalla alueella...
mutta jos on näihin rähjiin ihastunut, niin mikä jottei.
H
järvenpään kaakkolassa, joka on kai se "hyvä alue" jäkessä, sai tuollaisen -80 luvun alussa rakennetun, saman kokoisen pinta-alaltaan samaan hintaan. eli kannattaako sitten vai ei... sijainti painaa paljon, tosin tontti oli alle tuhannen neliötä, oma kuitenkin. käyttökustannukset selkeästi pienemmät kuin tuossa ja selkeästi paremmalla alueella...
mutta jos on näihin rähjiin ihastunut, niin mikä jottei.
H
Kaikkien alojen erikoisasiantuntija
Minulta alueelle täydet pisteet! 
Haarajoelle ne pisteet menee! Sopivassa suhteessa maaseutua ja kaupunkia mielestäni.
"Huojuva talo, äiti kuule minua, voimat ei riitä, en tiedä mitä tehdä..." laulaa Anna E kauniisti.
Ok!
Juna vois kyl kulkea vähä useammin kuin kerran tunnissa, mutta niin!
Kivalta seudulta tuo kyllä sinänsä vaikuttaa, mitä oon käyny kävelemässä, Pari kauppaaki olis juna-asemalta kotiin hiippaillessa.
Juna vois kyl kulkea vähä useammin kuin kerran tunnissa, mutta niin!
Kivalta seudulta tuo kyllä sinänsä vaikuttaa, mitä oon käyny kävelemässä, Pari kauppaaki olis juna-asemalta kotiin hiippaillessa.
---
Vuoden 1959 Siporex-talo
Vuoden 1959 Siporex-talo