Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Kiitokset myös täältä! Matka töistä kotiin oli pitkä, mutta antoisa. Kotona ei janottanut yhtään 
Hohhoijjaa, jos tässä pikkuhiljaa heräilisi (venyttelee)... Juu, oli kyllä mukava ilta, meni vaan aika nopiaan. Lisää tällaista, hitaammin, ajan kanssa!
Jos menis aamiaiselle.
pelkka
p.s. Johny, mä sain elon laskuopin mukaan 12 (yksi liittyi joukkoon hiukan myöhemmin).
Jos menis aamiaiselle.
pelkka
p.s. Johny, mä sain elon laskuopin mukaan 12 (yksi liittyi joukkoon hiukan myöhemmin).
- vesahy
- Jäsen

Mukavaa oli tavata ja vertailla kirjoitusten perusteella syntynyttä mielikuvaa todellisuuteen. Jotain yllättävääkin löytyi. Ja yhden osallistujan olen kyllä tavannut moneen kertaan ruuviostoksilla vaikka silloin en ole tiennyt, että kirjoittelemme samaan foorumiin. Aamulla herääminenkään ei ollut vaikeaa kahdesta perättäisestä kaljaillasta huolimatta, sillä kummassakin paikassa nautin vain yhden lasillisen.
Minun puolestani näitä istuntoja voisi hyvin jatkaa. Nyt kun ollaan tutustuttu, niin seuraavissa voisi ottaa mukaan jonkin teeman, jota sitten yhdessä pohditaan.
Minun puolestani näitä istuntoja voisi hyvin jatkaa. Nyt kun ollaan tutustuttu, niin seuraavissa voisi ottaa mukaan jonkin teeman, jota sitten yhdessä pohditaan.
Jep, minä olin se joka liittyi joukkoon erittäin myöhässä, ja esittelytarinat meni ohi. Mielenkiintoista oli nähdä livenä minkälaiset mestarit nimimerkkien takana kirjoittelee, vaikka jutut jäikin vähän lyhyeksi.
Täältäkin kiitokset hyvästä seurasta. Erityistä respectiä teille, jotka jaksoitte vääntäytyä paikalle kauempaakin. Minullahan julkiset kuljettavat melkein ovelta ovelle myöhempäänkin joten kynnys saapua oli vähäinen.
Kotiuduin minäkin ihan hallitusti.
Kissat olivat kaikki tallella ja Kuopus löytyi sohvalta (unessa), kuten arvelinkin. Helppo veikkaus sinällään, koska nukumme tällä hetkellä olohuoneen sohvalla, sillä uunimuurauksen vuoksi makuuhuoneen sänky on nostettu pystyyn seinää vasten eli sen käytettävyys on hieman heikkoa tasoa.
Ja uunitkin ovat jo kuorikerrosta ja luukkuja vaille valmiita
Kissat olivat kaikki tallella ja Kuopus löytyi sohvalta (unessa), kuten arvelinkin. Helppo veikkaus sinällään, koska nukumme tällä hetkellä olohuoneen sohvalla, sillä uunimuurauksen vuoksi makuuhuoneen sänky on nostettu pystyyn seinää vasten eli sen käytettävyys on hieman heikkoa tasoa.
Ja uunitkin ovat jo kuorikerrosta ja luukkuja vaille valmiita
harmittaa kun oli pakottava tarve olla muualla eilen, toivottavasti tapaamiselle löytyy jatkoakin....
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Juu kiitokset seurasta täältäkin. Juttua tuntui riittävän ja olisi vielä varmasti ollut paljonkin, mutta kun heittivät meidät pihalle. Piti kuulemma päästä nukkumaan.
Vesahy tarkoittanee minua
Koskaan ei voi tietää kuka on ja missä ja milloin.
Kotiinkin pääsin, vaikka ajokeli olikin aika huono.
Vesahy tarkoittanee minua
Kotiinkin pääsin, vaikka ajokeli olikin aika huono.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
- vesahy
- Jäsen

Niinpä tarkoitan. Ja kun muisti palailee pätkittäin niin olen varma, että olet mitannut mulle pätkän MMJ:täkin. Jokohan tässä saisi kanta-asiakkaan statuksen?Markku&Rintsikka kirjoitti:Vesahy tarkoittanee minuaKoskaan ei voi tietää kuka on ja missä ja milloin.
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Miitissän katselin, että tutun näköiseltä näytit, mutta kun muisti on kuin kananlento. En pystynyt yhdistämään mihinkään aikaan/paikkaan, mutta nythän tuokin selvisi.
Tosin olen aika varma että löytyy muitakin ......
Tosin olen aika varma että löytyy muitakin ......
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
-
Oto Hascak
- Jäsen

- Kotisivu: www.suorakon.com
- Viesti:
Ihmettelin oikein itsekkin, että millä ilveellä sain krapulan aikaiseksi, mutta vanhempiin tuntemuksiin verrattuna olotilasta ei voinut erehtyä.Pekka Huhta kirjoitti:Millä ihmeellä sun tukka ehti kipeytymään, kun äijä tuli melkein viimesenä ja lähti ensimmäisten joukossa. Vai vieläkö piti kotimatkalla autossa napostella Matkakaljaa™![]()
Miitti oli ihan jees, kiitokset tästäkin suunnasta osallistujille ja kaikille hengessä mukana olleille.
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
http://www.suorakon.com
Kiitos kortista. Mukava ylläri
Edellisenä iltana vielä mietin, että jos hyppäis junaan... Onneksi en hypänny kun VR:llä oli taas joku pieni parin tunnin ongelma. Tuun sitte ensi kerralla.
Edellisenä iltana vielä mietin, että jos hyppäis junaan... Onneksi en hypänny kun VR:llä oli taas joku pieni parin tunnin ongelma. Tuun sitte ensi kerralla.
--------------------------------------------------------------------------------------------
- vesahy
- Jäsen

Onkos kellään jano? Pullmanniin jäi vielä olutta ja meiltä monta juttua kesken? Olisko aika pitää kevätmiitinki ennen kuin lumeyt sulavat pihalta ja päästään taas tosi toimiin remonteissa.
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Ja mikäs päivä onkaan uusi miitti tarkoitus pitää?
Mites on Ari, vieläkö uskallat matkustaa veeärrällä?!Ari kirjoitti:Onneksi en hypänny kun VR:llä oli taas joku pieni parin tunnin ongelma. Tuun sitte ensi kerralla.