Joukkoenkeli.fi-saitti kiittää rintamamiestalo.fi-saittia!

Rintamamiestaloista ja muusta
Laurakaisa
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com

Re: Joukkoenkeli.fi-saitti kiittää rintamamiestalo.fi-saittia!

Viesti Kirjoittaja Laurakaisa »

Huomasin justiin että Joukkoenkeli oli noteerattu myös Vihreässä langassa :wink:

Minä olen niin vanha ja syrjässä kaikesta yhteiskunnallisesta kehityksestä että piti käydä ensin Wikipediassa lukemassa että mitä tarkoittaa joukkoistaminen :shock: Sitten vasta uskalsin mennä katsomaan itse Joukkoenkeliä. Tuli sellainen olo, että olen todellakin vanha ja syrjässä sekä kaikesta yhteiskunnallisesta kehityksestä että pääkaupunkiseudusta eikä minulla ole edes Jopoa :lol: Toisaalta meillä on jo täällä ruokapiiri, käydään leikkimässä 10 metrin päässä sijaitsevalla luonnonsuojelualueella joka kelpaisi vaikka arboretumiksi, eikä tarvetta pyöräparkeille kun pyörällä pääsee aina suoraan lähtöpaikasta päämäärään. Sikäli noista asioista tuli sellainenkin olo, että eläminen täällä syrjemmässä on oikeastaan aika hip ja pop.

No mutta, vakavasti puhuen uskoisin kyllä vahvasti että tuosta voi nousta jos ei nyt satoja tai tuhansia niin ainakin joitakin tosi hienoja ja hyviä juttuja, jotka olisivat ilman tuollaista laukaisualustaa jääneet kehittelemättä. Ja sehän on jo paremmin kuin hyvin jos maailmassa on pari hienoa ja hyvää juttua lisää!
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
TimoAB
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja TimoAB »

Kas, täytyykin kaivaa lehti esiin jostakin! Nettilehdestä en heti löytänyt. Me ei olla varsinaisesti julkistettu koko hommaa mitenkään, mitä nyt tällä lailla kavereiden kesken starttailtu. Kiitos Laurakaisa tiedosta!
NOTE! Tämän remontointiaiheisen tekstin on kirjoittanut samettihousuhumanisti. Lähdekritiikki kunniaan.
Laurakaisa
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com

Viesti Kirjoittaja Laurakaisa »

Se oli vähän skeptinen kannanotto otsikolla "Työmiehen hiki ei haise" mutta eikö se ole niin että kaikki julkisuus on hyvästä...? Vikalla sivulla, yläkulmassa.
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
TimoAB
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja TimoAB »

Joo kaveri skannasi jutun ja pani meiliin. Ennemminkin mä luin sen sellaisena aika happamana kaikki some haisee -kommenttina kuin varsinaisesti meihin kohdistuvana. Toimittaja on itse asiassa ihan meidän miehiä, se ei vain itse sitä vielä ymmärrä. Meidän pointti on nimenomaan saada pelkkä länkätys jonkinlaiseksi itseohjautuviksi projekteiksi, ja järjestelmän tekijänoikeusvapaus mahdollistaa sen, että kuka tahansa voi homman toteuttaa. Näin hommat ei jää pelkäksi jutusteluksi. Se toimittajan juttu oli vähän kuin olisi väittänyt, ettei sähköpostilla mitään saa aikaiseksi.

Vaan onhan meillä toki töitä vielä edessämme! Rinta pystyssä kohti uusia skeptikkoja!
NOTE! Tämän remontointiaiheisen tekstin on kirjoittanut samettihousuhumanisti. Lähdekritiikki kunniaan.
Vastaa Viestiin