Jos mä sulkisin keittiön radiaattorin, niin voisinko sitten minäkin vedota siihen, että projekti on pakko sydäntalven ajaksi pysäyttää?
Tää suomalainen Black Friday on joustava ilmiö: ostin jääkaapin BF-tarjouksesta jo kaksi viikkoa ennen marraskuun viimeistä perjantaita.
Tänään tuo siis tuli ja aloin heti sovitella sitä paikallensa. Mulla on keittiökalustot pystyssä vasta kaapin toisella puolella, toisen kyljen voin nyt vapaasti sovitella jääkaapin mukaan.
Tuollainen mulle tuli, käyttämätön ja virheetön esittelykappale 7 vuoden takuulla maksoi 450 euroa:
https://www.gigantti.fi/product/kodinko ... nen/626817
Saman saa ostaa Upon, Hisensen, Grundigin ja ties minkä nimisenä. Yhtä kiinalainen kuin eräs entinen yksivaiheinen, nykyisin kolmivaiheinen vilppi...
Saman verran kuin jääkaappi maksoi mulle ihan perusmallinen täyskorkea komero keittiön nurkkaan.
Sitä komeroa pitää vielä urakalla sahailla ja muokata, ennen kuin se paikallensa sopii. Räts.
Varsinkin tammiviilutetun oven kaventaminen huolestuttaa. Saranapuolelta aion sahata, joten toivon mukaan sahausjälki jää lähes piiloon.
Niin, mulla ei vieläkään ole kunnon upotussirkkeliä (tai pöytäsirkkeliä). Pöytäjyrsimelläkin tuo saattaisi onnistua, mutta mulla on vain yläjyrsin (vihreä Bosch) ja siihen *ehkä* superhalpa jyrsinpöytä (ostin joskus, jäi kokeilematta, kun katosi jonnekin).