tuuma kirjoitti:
Vai itse dreijattu kulho...
Teet kumminkin eli parempi olla laittamatta enempiä hymiöitä.
No niin teenki!

Tosin nyt oon taipumassa siihen että duunaan vaan kaakelit altaan ympärille ja taakse ja kierrätän jonkun sopivan altaan tason alle. Tai siis tuskin teen kaakeleita itse, mutta nakertelen niistä nyt kuitenkin kipsimuotit kaakelimaakarille.
Parketin kuvio nousi esille aika nätisti kun sen lakkasi. Ohessa kuvio ekan lakkakerroksen jälkeen. Ny se on lakattu jo toistamiseen, mutten viitti mennä sinne nyt räiskimään uusia kuvia kun justiinsa sain kameran ladattua koneelle.
No, sitten toinen projekti joka liittyy oleellisella tavalla vessan tekoon. Mulla ei oo koskaan ollut kunnollista länsimaista sinkkasahaa, siis nurkkaliitosten, sinkkausten tekoon tarvittavaa sahaa. On niitä ollu, mutta ei oikein tosi hienoa. Vain noita japanilaisia kärpäsläppiä. Onhan ne hyviä ja mulla on semmoinen oikeenhieno käsintaottukin, mutta se nyt ei vaan käy että kansallisromanttiseen juugendhuussiin käytetään kaikenlaisia epäilyttäviä kaukomaiden työkaluja. Menee kuulkaa kotimaisuusaste
Joten keikka on nyt kussut muutaman päivän verran, kun on pitänyt jykertää selkäsahaa että voi aloittaa kaapiston tekemisen. Ei tuo nyt vielä valmiiksi tullut, mutta josko viikonloppuna sais viimeisteltyä. Täytyy sanoa että ei ollut ihan triviaali juttu viilata tohon 18 hampaan hammastusta tuumalle, ne on ihan mitättömän kokoisia jytysiä ne hampaat. Ei tullu ihan hyvä, mutta ekaksi ite hammastetuksi sahaksi kuitenkin aika hyvä.
Mä en koskaan luvannut että tää tehtäisiin helposti tai nopeesti
Pekka