Ottakaas kantaa tähän...

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
rattus77
Jäsen
Jäsen

Ottakaas kantaa tähän...

Viesti Kirjoittaja rattus77 »

1. Ketkä ja mitkä tahot ovat ehdottaneet sekä ketkä ja mitkä tahot ovat olleet valmistelemassa Sosiaali- ja terveysministeriön vireillä olevan lakiehdotuksen, joka mahdollistaisi lasten osallistumisen jopa salaa vanhemmilta lääketieteellisiin tutkimuksiin?

http://www.adressit.com/selvitysvaatimu ... lisuudesta
Schaza
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://koti.mbnet.fi/h_j/

Re: Ottakaas kantaa tähän...

Viesti Kirjoittaja Schaza »

Kyseessähän on lakiuudistus, jolla saadaan lasten asemaa parannettua tietyissä tapauksissa. Laajasti ajateltuna on hyväkin asia. Tässäkin maassa on pirusti fyysisesti hakattuja, henkisesti lannistettuja, sekä hyväksi käytettyjä lapsia jotka saisivat lääketieteellisillä tutkimuksilla tarvittavia todisteita.

Toisaalta tälläinen laki poikii myös perättömien lastensuojeluilmoitusten tulvan... kumpi sitten on parempi...? Tässä asiassa pitäisi noudattaa tätä "syytön kunnes toisin todistetaan"-lakia ja täysin suljettuja tutkimuksia. Sitten tutkimusten perusteella täydellistä pakkolakia todisteiden hankkimiseen...

Ei pidä tuudittautua siihen mitä oman tuvan sisällä tapahtuu. Jos jollain on unelmaperhe, jossa ei edes komenneta lapsia, ei kerro koko totuutta. Joissain perheissä on paljon huonommin... eletään roskisruualla, ryypätään, käytetään huumeita, lapset saa tuta niin henkisesti kun fyysisestikin, ja niin pois päin.

Tämä on karua totuutta... kaikilla lapsilla ei ole niin helppoa. Suomessakaan... Itse tämän olen vapaaehtoisena perhetyöntekijänä nähnyt... Itse todellakin kannatan tälläisen lain saapumista keskuuteemme. viini
Otan vastaan vanhoja purkkeja, tuotepakkauksia, ym. vanhaa arvotonta tavaraa "vintti-museooni".
-Voi tätä kaikenkarvaisten allekirjoitusten koskaan kuivumatonta rämettä.-
Vastaa Viestiin