Ja tuota jäätä on räystäät nyt niin täynnä että kalpenin tarkemmin katsellessa
Mitäs te olette näille tehneet?
Mä taas ammuin ilmakiväärillä niitä alashomer kirjoitti:Näkyy muillakin roiskuvan rapatessa... Itse tökin kepillä jäitä räystäältä, yksi kimpale lensi ikkunaan ja rikkihän se meni. Ei harmita kuitenkaan kun oli muuten niin hauskaa hommaa. :)

Mulla kävi kakarana sama homma, kun heittelin lumipalloilla jääpuikkoja alas silloisesta kotitalosta. Lumet suli lujaa kun oli sauna yläkerrassa, ja jääpuukot oli pitkien pakkasten jälkeen valtavat.homer kirjoitti:Näkyy muillakin roiskuvan rapatessa... Itse tökin kepillä jäitä räystäältä, yksi kimpale lensi ikkunaan ja rikkihän se meni. Ei harmita kuitenkaan kun oli muuten niin hauskaa hommaa. :)

JukkaK kirjoitti:Hesarissa oli tänään juttua kuinka runsas lumi aiheuttaa vesivahinkoja taloissa joissa on runsaita lämpövuotoja katossa. Lämpö sulattaa lumen katon pinnasta vedeksi ja runsas lumi painaa sen massallaan pieniinkin katon rakosiin ja niistä läpi. Jos on suuria jääpuikkoja, niin asiaa kannattaisi ainakin seurata.

Se joka pelaa ei pelkää..HillyMan kirjoitti:Kannattaa siirtää enste kaikki säilytettävä materiaali pois talosta että voi keskittyä makkaranpaistoon paloautoja odotellessa