Väliseinä peruslaatan päällä
Väliseinä peruslaatan päällä
Sauna- ja viemäriremontti meneillään vm. -50 talossa. Tällä hetkellä on entraukset purettu, lattia piikattu pois ja irtonainen maa-aines kannettu ulos. Projekti on nyt kuitenkin pysähtynyt pieneen ongelmaan: yksi väliseinä on rakennettu peruslaatan päälle. Tilan seinistä on kolme neljästä rakennettu kallion päälle, mutta yksi on rakennettu kellariin valetun peruslaatan päälle. Ajatus oli laittaa lecapapua irtonaisen maa-aineksen tilalle jne. Mitenkähän tämän yhden väliseinän kanssa pitäisi menetellä? Pitäisikö alle muurata jotain, vai voinko täyttää kolot papulla? Seinän takana on pannuhuone.
- Liitteet
-
- Kuvasta on nähtävissä seinä, viemäri, peruslaattaa, heikkaa ja kalliota.
- Kuva(2032).jpg (49.62 KiB) Katsottu 2121 kertaa
Re: Väliseinä peruslaatan päällä
meillä oli saunan seinä samalla tavalla tehty kellarissa.
Laitoin eristelevyt melkein seinään saakka, ja lattiavalun yhteydessä täytin seinän alla jääneet kolot betonilla.
Jonkinlainen antura tuohonkin varmaan kannattaisi valaa, ettei seinä romahda...
Laitoin eristelevyt melkein seinään saakka, ja lattiavalun yhteydessä täytin seinän alla jääneet kolot betonilla.
Jonkinlainen antura tuohonkin varmaan kannattaisi valaa, ettei seinä romahda...
peukalo keskellä kämmentä...
