http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asun ... 289?dop=19
Purkukuntoisena myydään. Peruskorjaus on tehty kuitenkin 80-luvulla.
Harri
Joku on mennyt vissiin pieleen
-
kumpurinne
- Jäsen

Re: Joku on mennyt vissiin pieleen
Ei kai tossa sen kummemmin mikään oo menny pieleen. Omistaja ei vaan halua ottaa vastuuta rakennuksen kunnosta..
Ilmoituksesta teksti:
Jos jokus sen ostaa ja ryhtyy kälättämään vioista niin haistakoon minun mielestäni ...
No joo, kai vastuita vältellen. Tuo myyntihinta on kyllä aivan olematon, eli voisi sanoa että myydään purkutalon (tontin) hinnalla.Remontoi tästä koti itsellesi. Myydään purkukuntoisena.
Jos jokus sen ostaa ja ryhtyy kälättämään vioista niin haistakoon minun mielestäni ...
Kyllähän tuossa tulee mieleen Etelä-Karjalaan muutto...Hower kirjoitti:Ilmoituksesta teksti:No joo, kai vastuita vältellen. Tuo myyntihinta on kyllä aivan olematon, eli voisi sanoa että myydään purkutalon (tontin) hinnalla.Remontoi tästä koti itsellesi. Myydään purkukuntoisena.
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Jos nyt ei muutto, niin ainakin mökiksi tuon voisi ostaa - saimaakin ihan kohtuullisen lähellä. Kuivan maan tonttikaan ei haittaisi kun noita pieniä lapsia on.
Terv Tommi
Terv Tommi
TommiT kirjoitti:Jos nyt ei muutto, niin ainakin mökiksi tuon voisi ostaa - saimaakin ihan kohtuullisen lähellä. Kuivan maan tonttikaan ei haittaisi kun noita pieniä lapsia on.
Terv Tommi
Ei kahta remppakohdetta voi olla samaan aikaan, eihän?
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Mut jos varaosiksi...