Tässä on blogi kellariprojektistani. Puuhaa on riittänyt enemmän kun riittävästi. Tällä hetkellä melkein kaikki pinnat ok vesieristyksiä varten.
http://teron-kellari.blogspot.com/
Harmittaa kovasti, ettei alkuperäisestä pesutilasta tullut otettua yhtään kuvaa. Lopuksi olisi ollut kiva verrata muutoksia :)