Pelargonian pistokkaita otetaan vastaan

Keskustelua otsikon mukaisesti
Vastaa Viestiin
Norppa72
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Pelargonian pistokkaita otetaan vastaan

Viesti Kirjoittaja Norppa72 »

Hei, aloittelijan multasormen jo syhyessä ja ensimmäisen vuoden havainnoinnin jälkeen uskaltaudun huutelemaan
täällä, että josko jollakin kasvaa ikkunalaudallaan pelargonioita, joita on muutenkin leikkaamassa niin mielellään
ottaisin pistokkaita vastaan. Näyttivät hyvin pärjäävän näissä olosuhteissa talvenkin yli ja mikäs sen kauniimpi kukka
RMT:a koristamaan. :-)
" Kun itse tekee, niin sen näköistä siitä sitten tulee. " http://harrastelijatharjulla.blogspot.com/
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Re: Pelargonian pistokkaita otetaan vastaan

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Taitaa olla parit pelakkuut (ja muutama muukin kasvi) ikkunalla odottamassa mullan vaihtoa täällä. Punaisia ovat pelakuut kukinnaltaan.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
kareiska
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kareiska »

Kyllä noita pistokkaita raaskii ostaakin: ainakin meillä Porvoossa paikallinen Kukkatalo myy 6 pistokasta 5:llä eurolla....
Norppa72
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Norppa72 »

kareiska kirjoitti:Kyllä noita pistokkaita raaskii ostaakin: ainakin meillä Porvoossa paikallinen Kukkatalo myy 6 pistokasta 5:llä eurolla....
No mutta ajatuksellisesti olisi mukava vaihdellakin pistokkaita tai siemeniä, vaikkakaan ei kenenkään talous tietysti 5 euroon kaadu. :)
" Kun itse tekee, niin sen näköistä siitä sitten tulee. " http://harrastelijatharjulla.blogspot.com/
Vastaa Viestiin