Minkä hyönteisen toukka?
Minkä hyönteisen toukka?

--------------------------------------------------
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Ammatilta laattaaja. 5 v. ainakin 200 kylppäriä laatoitettu.
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Re: Minkä hyönteisen toukka?
Joku perhonen. Meillä on aika lailla tuon näköisiä humalassa (kasvissa siis, tuskin ne juopotelleet on). Joku kasvissyöjä.
Aloin vaan miettiin mitä noi on, kun kymmenkunta kiipes ulkoseinää pitkin ylös.
Kaaliperhosen toukalta näyttää. Toukat on koteloitumista edeltävässä vaellusvaiheessa jossa ne kulkevat kauemmas ravintokasviltaan ja etsivät samalla koteloitumispaikkaa.
On se kyllä jännä, miten kaikenlaiset luontokappaleet alkaa vaikuttaa mahdottoman suurilta uhilta, kun ryhtyy vanhan puutalon onnelliseksi omistajaksi.
Meikäkin heitti nopeasti romukoppaan periaateensa hyöteismyrkkyjen kylvämisen kyseenalaistamisesta, kun yhdestä pihamaalla lojuneesta lahopuukasasta alkoi siirtyä hevosmuurahainen ja pari talon suuntaan...
Vanha puukasa siis matkasi kaatopaikalle ja heidän vuosikausien leppoisaa lököilyään kasassa häirittiin. Meinasivat ottaa talon seuraavaksi uhrikseen, mutta minä ne myrkytin....en niin kovin ylpeänä, mutta hyvin nopeasti....
Meikäkin heitti nopeasti romukoppaan periaateensa hyöteismyrkkyjen kylvämisen kyseenalaistamisesta, kun yhdestä pihamaalla lojuneesta lahopuukasasta alkoi siirtyä hevosmuurahainen ja pari talon suuntaan...
Vanha puukasa siis matkasi kaatopaikalle ja heidän vuosikausien leppoisaa lököilyään kasassa häirittiin. Meinasivat ottaa talon seuraavaksi uhrikseen, mutta minä ne myrkytin....en niin kovin ylpeänä, mutta hyvin nopeasti....
Nyt tiiän mikä on syynä kaaliperhosen toukka armeijaan. Tänä vuonna talon ympärillä olevilla pelloilla kasvo rapsia.
Olohuoneen katossakin vejätti yks menemään
Olohuoneen katossakin vejätti yks menemään