yläkerran remonttia kuvien kera

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
Jhd
Jäsen
Jäsen

yläkerran remonttia kuvien kera

Viesti Kirjoittaja Jhd »

hei vaan
tarkoitus olisi yhdestä yläkerran huoneesta tehdä vähän suurempi poistamalla kylmän vintin välinen seinä. olen lueskellut nettiä ja tätä palstaa tutkien noita lisäeristys ratkaisuja. tuntuu että konsteja on yhtä monta kun tekijääkin mutta mikähän tähän meidän rakenteeseen sitten olisi se paras? nuo lappeet on on täynnä kutteria heti tuon kylmän tilan vinolaudotuksen jälkeen. voinko koolata kylmänpuolen sisäpuolelta laudotuksen päälle ja laittaa väliin ekovillat ja niidenpäälle sitten levytyksen? vai teenkö pommia heti kättelyssä. olisin kiitollinen jos joku neuvoisi etten taas mene perse edellä puuhun.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
jutee
Jäsen
Jäsen

Re: yläkerran remonttia kuvien kera

Viesti Kirjoittaja jutee »

Tämä kans kiinnostaa itseäni, kun on samallaisen näköinen rakenne.. tosin mulla on purua ja pellin ja purun välissä vaan paksuja pahveja ennen peltiä, ei pahemmin ilmarakoa..
Matt724
Jäsen
Jäsen

Re: yläkerran remonttia kuvien kera

Viesti Kirjoittaja Matt724 »

Minä ratkaisin omalla kohtaa tuon vinolappeen eristämisen niin että laudat ja purut veks. Ruoteisiin sitten 50x50mm koolaus ja ruoteiden väliin 70mm vintti-iita levyt ja näiden päälle 30mm saunasatua poikittain sekä panelointi ja hyvä tuli. Lappeeseen jäi n.100mm tuuletusrakoa kun aiemmin ei ollut yhtään.
Vastaa Viestiin