Ite en oo, katon välillä, että onpa tyhmiä kysymyksiä naamakirjas (niinku itelläki täällä) ja onpa vielä tyhmempiä vastauksia (sama ku edellä).
Facebookin Rintsikkasivustot
Facebookin Rintsikkasivustot
Moniko täällä kehtaa tunnustaa että on myös Naamakirjan -"rintamamiestalo"-sivuilla "aktiivisesti" mukana, taikka -"pelastetaan vanhat talot"-sivuilla mukana. ?
Ite en oo, katon välillä, että onpa tyhmiä kysymyksiä naamakirjas (niinku itelläki täällä) ja onpa vielä tyhmempiä vastauksia (sama ku edellä).
- vesahy
- Jäsen

Re: Facebookin Rintsikkasivustot
Molemmissa toki jäsenenä ja toisinaan kommentoinkin. Kyllä niillä tosiaan kaikenlaista kummallista näkee, mutta asiaakin.
Ei siitä toistaiseksi mitään haittaa ole mun elämääleni tullut.
Ei siitä toistaiseksi mitään haittaa ole mun elämääleni tullut.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
- PetteriKivimäki
- Jäsen

Juu, rouva on siellä aktiivisesti, samoin kuin "Pelastetaan vanhat talot"-ryhmässäkin. Aika kipakkaa keskustelua tuntuu olevan, silviisii jyrkempiä mielipiteitä kuin meillä täällä. 
Jumalauta, saunan takana on tilaa!
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Itsekin molemmilla pyörin. Joskus tosiaan on melkoista lynkkaus-kommenttia.
En tiedä mistä johtuu, mutta täältä tuntuisi saavan parempia vastauksia kysymyksiin...
En tiedä mistä johtuu, mutta täältä tuntuisi saavan parempia vastauksia kysymyksiin...
Elämässä saa tehdä virheitä. Rintamamiestalo vm -52.
Asioilla on tapana järjestyä... Jollain aikavälillä.
Liityin tuohon minäkin, erosin sittemmin. Aika lailla sisustussöpöilymeininkiä oli keskustelut enimmäkseen ja teknisellä puolella jo muutamassa viikossa kiersi samat (perus)kysymykset uudestaan ja uudestaan monta kertaa. Eli tiedon haku oli hankalaa, kysyminen ilmeisen helppoa.
Se on toi Facebook sellainen formaatti tai alusta että se sopii tuollaisiin päivittäisiin hommiin ja yhteydenpitoihin sekä etenkin kuvien jakamiseen aika hyvin mutta varsinaiseen harrastamiseen tai etenkään tietopankiksi siitä ei oikein ole. Minun mielestä
Se on toi Facebook sellainen formaatti tai alusta että se sopii tuollaisiin päivittäisiin hommiin ja yhteydenpitoihin sekä etenkin kuvien jakamiseen aika hyvin mutta varsinaiseen harrastamiseen tai etenkään tietopankiksi siitä ei oikein ole. Minun mielestä
Kari
"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
- vesahy
- Jäsen

Samoin minun mielestäni. Kukaan ei muista enää mistä eilen kirjoitettiin ellei satu olemaan sellainen aihe, josta on tullut pidempi ja kiivaampi väittely. Kevyellä silmällä seuraan.KariFS kirjoitti:Se on toi Facebook sellainen formaatti tai alusta että se sopii tuollaisiin päivittäisiin hommiin ja yhteydenpitoihin sekä etenkin kuvien jakamiseen aika hyvin mutta varsinaiseen harrastamiseen tai etenkään tietopankiksi siitä ei oikein ole. Minun mielestä
Sitten on sellainenkin ryhmä kuin HomeSweetHome, jossa homeen kanssa kamppailevat kirjoittelevat. Sieltä löytyy todella surkeita tarinoita. Kun homeelle herkistyy, niin se on tosi vakava juttu.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
Mä kuulun siihen vasepookin HomesweetHome-ryhmään. Olen ainoa miespuolinen.
Sielää on kyl pari surkeaa tarinaa miten voi pahimmillaan käydä, eli herkistymistä ja sairastelua. Mutta, suurin osa on sitä voivottelua kun ollaan käräjillä jnejne ja rahaa palaa. Suoraan sanottuna pahinta on hysteria mitä voi sana home aiheuttaa ihmisessä aiheuttaa. Jokunen viikko sitten joku naikkonen liittyi siihen porukkaan. Kauhea paniikki asiasta että talo juuri ostettu ja jossain haisee. Mä sitten viisaana koitin kysellä missä haisee ja millä haisee, millainen rakenne jne. Siihen jotkut vastaili "jaksamisia, raksupaksuja, koita kestää". Parin päivän päästä nainen kirjoitti sinne et tilanne onkin äkkiä ohi, oli jokin väärinkäsitys asiassa. Erosi sitten ryhmästä.
Sielää on kyl pari surkeaa tarinaa miten voi pahimmillaan käydä, eli herkistymistä ja sairastelua. Mutta, suurin osa on sitä voivottelua kun ollaan käräjillä jnejne ja rahaa palaa. Suoraan sanottuna pahinta on hysteria mitä voi sana home aiheuttaa ihmisessä aiheuttaa. Jokunen viikko sitten joku naikkonen liittyi siihen porukkaan. Kauhea paniikki asiasta että talo juuri ostettu ja jossain haisee. Mä sitten viisaana koitin kysellä missä haisee ja millä haisee, millainen rakenne jne. Siihen jotkut vastaili "jaksamisia, raksupaksuja, koita kestää". Parin päivän päästä nainen kirjoitti sinne et tilanne onkin äkkiä ohi, oli jokin väärinkäsitys asiassa. Erosi sitten ryhmästä.
^
Tuo on kyllä iha totta, että siellä rintamamiestalo-ryhmässä toistuu samat kysymykset jatkuvasti. Lähipäivinä on aika moni kysellyt niistä vesikattoremonteista, että mitä maksaa!?
No kai se vähän riippuu siitä katosta...
Tuo on kyllä iha totta, että siellä rintamamiestalo-ryhmässä toistuu samat kysymykset jatkuvasti. Lähipäivinä on aika moni kysellyt niistä vesikattoremonteista, että mitä maksaa!?
Elämässä saa tehdä virheitä. Rintamamiestalo vm -52.
- vesahy
- Jäsen

Kävin äsken vessassa ja silloin oli vielä kulkuset tallella.....säkäri kirjoitti:Mä kuulun siihen vasepookin HomesweetHome-ryhmään. Olen ainoa miespuolinen.
Ymmärsin kettuilun. Siinä porukassa ei oikein käytetä järkeä, pääasia et ollaan käräjillä ja valitetaan kuinka paljon rahaa palaa asianajajiin,tutkimuksiin yms.
Sääliks käy niitten aviomiehiä....
Sääliks käy niitten aviomiehiä....
Jaa siis FB:ssä on ryhmiä. Jo olen ihmetellytkin, että onko kaikki talot jo valmiiksi sisustettuja kun sen otsikon alla on niin vähän keskustelua, mutta se on siis siirtynyt modernimpaan ympäristöön...